مردم در دور دوم انتخابات مشارکت حداکثری داشته باشند

فرماندار شهرستان فراشبند با صدور بیانیه خطاب به مردم شریف فراشبند، به ویژه جوانان، ضمن سپاسگزاری از مشارکت در دور اول انتخابات چهاردهمین دوره‌ انتخابات ریاست جمهوری، از اقشار گوناگون دعوت کردند که با حضور حداکثری و انتخاب اصلح، تکلیف شرعی و ملی خویش را ادا نمایند.

دکتر مجید وامق فرماندار شهرستان فراشبند در آستانه برگزاری دور دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در گفت و گو با سرکار خانم شعبانی خبرنگار خبرگذاری ایران ریپورتس، افزود: اینکه انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری به مرحله دوم کشیده شده، اینجانب با سپاس و قدردانی از آحاد مردم فارس بخصوص مردم شهرستان فراشبند که در مرحله نخست انتخابات شرکت کردند، ضمن دعوت مجدد از تمام مردم شریف شهرستان فراشبند برای مشارکت فعال و آگاهانه در انتخابات ۱۵ تیر ماه تأکید می‌نمایم.

به گفته وی، مردم با شرکت در انتخابات اقتدار ملی را در انتخاب دولت اصلح نشان می دهند و انتظار ما این است که مردم با مشارکت بالاتر در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری شرکت کنند.

 این مقام مسئول درباره لزوم مشارکت در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری گفت: مشارکت در انتخابات موجب استحکام امنیت ملی نظام مقدس جمهوری اسلامی است و همچنین پشتوانه ای برای سیاست های خارجی کشور است.

وی ادامه داد: مردم شریف شهرستان فراشبند باید به این دو  نکته توجه کنند و بدانند که حرف اول را در انتخابات ابتدا مشارکت حداکثری و سپس انتخاب اصلح. امیدواریم در دور دوم انتخابات شاهد مشارکت بیشتر مردم باشیم.

به گفته دکتر وامق، مردم امیدوارانه در انتخابات شرکت کنند و برایشان مهم باشد که چه کسی می خواهد رئیس جمهور شود و دستگاه اجرایی کشور را در دست داشته باشد.

او خاطرنشان کرد: معمولا در دور دوم انتخابات میزان مشارکت اندکی کاهش می یابد اما خواهشم از مردم شریف شهرستان فراشبند که در دور دوم چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری مشارکت بیشتری داشته باشند و به نامزد اصلح رای دهند.

وی به خبرنگار ما گفت: چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ساعت ۸ صبح روز جمعه هشتم تیرماه ۱۴۰۳ در  شهرستان فراشبند در ۴۹ شعبه اخذ رأی پیش بینی شده بود که ۱۸ شعبه سیار و ۳۱ شعبه ثابت هستند؛ برای روستاها که از جمعیت محدودی برخوردارند و سخت گذر هستند صندوق سیار در نظر گرفته شده بود و همچنین ۲۴۹ رأی اولی واجد شرایط در شهرستان فراشبند وجود داشت.

دکتر مجید وامق فرماندار شهرستان فراشبند در پایان گفت: با اعلام نتایج نهایی انتخابات ریاست جمهوری در مرحله اول، سعید جلیلی و مسعود پزشکیان برای رقابت های انتخاباتی به مرحله دوم راه یافتند و مرحله دوم انتخابات نیز روز جمعه ۱۵ تیر برگزار می‌شود.

خبرنگار: فاطمه شعبانی

Leave a Reply

Your email address will not be published.