مراسم یادبود پاسدار شهید علی عبدالله پور برگزار شد

مراسم یادبود پاسدار شهید علی عبدالله پور با حضور مسولین محلی و همرزمان این شهید والامقام در حسینیه محله چاه رئیسون لامرد برگزار شد

به گزارش ایران ریپورتس، حجت الاسلام محمدجواد آزاد امام جمعه لامرد در مراسم یادبود پاسدار شهید علی عبدالله پور که با حضور مسولین محلی و همرزمان این شهید والامقام در حسینیه محله چاه رئیسون لامرد برگزار شد اظهار کرد: شهدا رزق و روزی خود را نزد خداوند می خورند و باید قدردان خون پاک شهیدان بود.

وی گفت: همه بندگان خداوند وفات می کنند و روح هر انسانی از این جسم جدا می شود و بستگی به هر انسانی دارد که چقدر روح خود را پرورش داده باشد که همان اندازه موثر خواهد بود.

وی با بیان این مطلب که در فتنه های آخرالزمانی باید رفیق شهدا بود تصریح کرد: شیطان با عوامل جنی و انسی بایکدیگر یدواحد شده اند و بدانید که شهدا زنده اند و باید با آنان رفیق شد و انس گرفت تا دست شما را بگیرند.

امام جمعه لامرد اظهار کرد: شهید سلیمانی قدرتش از حاج قاسم سلیمانی بیشتر است و بعد از حیاتش قدرتش بیشتر نمایان شده است و چه عشق و محبتی بین دنیای اسلام بوجود آمده است و این قدرت شهید است.

وی افزود: قدرت سیدالشهدا هم این است که در اربعین حسینی زوار حسینی به صورت منسجم و میلیونی در این راهپیمایی عظیم شرکت می کنند.

او اذعان کرد: شهدا مصداق واقعی آیه های قرآنند و شهید عبدالله پور و دیگر شهدا را واسطه قرار دهیم تا حاجت های ما براورده شود.

در ادامه، حسین صفری از یادگاران و راویان دفاع مقدس در این مراسم به روایت آن دوران های طلایی پرداخت و اظهار کرد: در هیچ دایرة المعارفی نتوانستند از این ارتباط خوب شهیدان با خدای خود پی ببرند.

وی با بیان این مطلب که رهبری فرمودند شب های قدر را باید از شهدا و خانواده های شهدا استمداد طلبید تا شما را دعا کنند خاطرنشان کرد: هنر مکتب ما این است که شهدا به این جایگاه والا می رسند و باید قدر آن را دانست و بدانید که بزرگداشت شهدا کمتر از خود شهادت نیست و باید یاد شهدا را گرامی داشت و آن را به خوبی پاسداشت.

در پایان این آئین، هزینه ۱۳ نفر از خادمین و افراد فعال شرکت کننده در مراسمات ماه مبارک رمضان در حسینیه حضرت اباالفضل العباس چاه رئیسون، سفر معنوی به مشهدالرضا از سوی بانی خیر اقای محمدی صورت گرفت.

گفتنی است: پاسدار شهید علی عبدالله پور در در سال ۱۳۳۶ در شهر لامرد دیده به جهان گشود و در سال ۱۳۶۳ در منطقه عملیاتی طلائیه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
💫خبرنگار/ محمود صابری زاده

Leave a Reply

Your email address will not be published.