مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان: گزاره‌های اخلاقی در کودکان تربیت شود

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت: گزاره‌های اخلاقی کودکان باید تربیت شود و گزاره طلایی همه موضوعات، ولایت است چرا که مفهوم پدر باید حفظ شود تا فرزند در مسیر رشد و چهارچوب زندگی قرار گیرد.

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان: گزاره‌های اخلاقی در کودکان تربیت شود

به گزارش ایران ریپورتس، حامد علامتی مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در آیین تکریم و معارفه مدیران کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس گفت: برخی موارد از جمله، شکل گیری تربیت، انسان سازی، تشکیل موسسه، استفاده از خیرین و غیره شکل کار است اما در کف میدان چه کاری باید شکل بگیرد و در نقطه اتصال بین کودک و نوجوان چه اتفاقی باید رخ دهد و منظومه فکری و تربیتی ما چیست، باید در گزاره های اخلاقی کودکان تربیت شود.

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ادامه داد: جامعه هدف ما کودک و نوجوان است و هر کسی به توان و مهارت خود به شکل‌های مختلف بیان می‌شود پس چهار روش قصور، مبانی، هدف و روش باید به درستی توسط افراد و دستگاه‌ها بیان شود کما اینکه در قصور و مبانی همه یک نظر هستند اما در هدف و روش هر کسی یک پیشنهاد دارد که امروز باید روی این موضوع به عنوان فعالین عرصه کودک و نوجوان تامل کنیم.

وی، گزاره طلایی همه موضوعات را ولایت دانست و افزود: مفهوم پدر باید حفظ شود تا فرزند در آن چهارچوب باشد و این اتفاق اگر بیفتد، کودک در مسیر رشد و چهارچوب زندگی قرار خواهد گرفت. 

علامتی ابراز کرد: بیش از چهار هزار مربی کانون، سرمایه های ما هستند و تلاش می‌کنیم برای منزلت و معیشت همکاران قدمی برداریم، زیرا یکی از سرمایه های اصلی کانون اعتماد مردمی نسبت به کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است.

بنا بر این گزارش، در این آیین سعیدرضا کامرانی تکریم و علی خواجه نژادیان معارفه شد.

پایان پیام/

Leave a Reply

Your email address will not be published.