مجمع عمومی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان فارس برگزار شد

مجمع عمومی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان فارس باحضور عبدالحسین روح الامینی، معاونت استان های شورای ائتلاف کشور در شیراز برگزار شد. 

به گزارش ایران ریپورتس به نقل از فارس، این مجمع با شرکت 5 نفر از هر کدام از شهرستانهای استان فارس و 45 نفر از مرکز استان برگزار شد.

در جریان این مجمع انتخاب اعضای جدید شورای مرکزی استان در سه گروه هفت نفره جوانان، بانوان و پیشکسوتان انجام شد.

عبدالحسین روح الامینی، معاونت استان های شورای ائتلاف کشور در این جلسه با بیان اینکه کادرسازی و تقویت نیرو محدود به زمان انتخابات نیست، گفت: بوی کهنگی از فعالیت های سیاسی باید زدوده شود.

وی ضمن تاکید بر ضرورت حضور پررنگ جوانان و بانوان در تشکیلات شورای ائتلاف خواستار ترمیم، تقویت و توسعه چتر فراگیر نیرو‌های انقلاب شد.

روح الامینی با بیان اینکه مهم‌ترین کارل پیش رو، مساله انتخابات است، گفت: از ابتدای امسال رهبر معظم انقلاب برخلاف دوره های قبل، از روز اول فروردین‌ماه موضوع انتخابات را مطرح کردند و بحث مشارکت، رقابت، سلامت و امنیت انتخابات را باز نمودند.

وی ادامه داد: در خطبه های عید فطر ایشان فرمودند «امسال سال مهربانی هاست و مهربانی ها را اضافه کنید ولو با اختلاف عقیده»، رهبر انقلاب نگفتند اختلاف سلیقه، گفتند اختلاف عقیده! همچنین ایشان در خرداد ماه بحث ایمان و امید را مطرح کردند و این نشانه حساسیت موضوع انتخابات امسال است.

وی با بیان اینکه کشور ما در انتقال تجربه بین نسلی تأخیر دارد، تصریح کرد: بارها گفته ایم ائتلاف پرچمش را بلند کند. سنت خانواده و خاندان در فارس از دیرباز بوده، این احترام گذاری خوب است اما این دایره نیروهای انقلاب را باید گسترده کنیم و از اینکه به یک جمع یا یک طایفه محدود شود، دوری کنیم.

مجید فروردین، رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان فارس نیز در این همایش با تاکید بر مطالبه جدی مقام معظم رهبری در مورد افزایش مشارکت مردم در انتخابات اسفندماه امسال، گفت: لازم است برای عموم مردم تبیین شود که انتخابات مجلس شورای اسلامی ریل گذاری کشور را در یک دوره 4 ساله مشخص می کند و استفاده از این حق قانونی توسط مردم باعث بهبود کیفیت حکمرانی و افزایش کارآمدی نظام خواهد شد.

وی اظهار داشت: افزایش مشارکت مردم همچنین باعث کاهش فشار دشمنان کشور و افزایش اقتدار کشور می گردد.

فروردین اضافه کرد: بهبود وضعیت اقتصادی کشور از لحاظ شاخص هایی چون نرخ رشد افتصادی، کنترل نسبی تورم، بهبود وضعیت اشتغال و ثبات قیمت ارز در ماه‌های اخیر نقش قابل توجهی در افزایش امید مردم به کارآمدی نظام و افزایش مشارکت مردم در انتخابات مجلس خواهد داشت. 

وی پرهیز از ایجاد دوقطبی ها و التهابات اجتماعی که در افزایش مشارکت اجتماعی در انتخابات نقش مهمی دارد را نیز مهم خواند.


پایان پیام/

Leave a Reply

Your email address will not be published.