قابل توجه اصولگرایان؛ اصلاح طلبان بیکار ننشسته اند!

با نزدیک شدن به خردادماه سال آینده، مباحث سیاسی پیرامون انتخابات گرم تر می شود.

به گزارش ایران ریپورتس، اعلام عدم کاندیداتوری توسط شخصیت های سیاسی را نمی توان قطعی دانست چون بارها پیش آمده که شخصیت های سیاسی گفته اند نامزد انتخابات نمی شوند اما لحظه آخر بنا به احساس تکلیف یا تکلیفی که به او می شود، ثبت نام می کنند.

 بطورکلی وقتی نسبت آرا را نگاه کنیم تقریبا اصولگرایان و اصلاح طلبان هر کدام 20 تا 30 درصد آرای مأخوذه را دارند اما آنچه طرف پیروز انتخابات را مشخص می کند آرای خاموش است که در روزهای آخر تصمیم می گیرند به سمت کدام کاندیدا متمایل شوند.

در برهه کنونی به نظر می رسد که باتوجه به عملکرد اصلاح طلبان در مناصب مختلفی که طی سالیان اخیر همچون شوراها، مجلس و ریاست جمهوری در اختیار داشته اند، طرفدارانشان نیز از حضور بر سر صندوق های رای خودداری نموده و به سبب همین عملکرد نه چندان قابل دفاع، قشر عظیمی از طیف خاکستری نیز قید مشارکت در انتخابات را زده اند. البته ممکن است با ترفندهایی خاص بتوان نظر برخی از این گروه ها را برگردانده و به پای صندوق های رای بیایند.

همچنین باید دقت داشت که انتخابات آینده، انتخابات بین نیرو‌های انقلاب نیست و اصلاح‌طلبان به صورت جدی حضور داشته و خود را برای آن مهیا می کنند، بویژه اینکه اجرای انتخابات 1400 با خودشان است و حتی شاید شاهد ائتلاف آنان با  لاریجانی باشیم. این نکته‌ای است که در پیش بینی انتخابات پیش رو باید حتما به آن توجه کنیم.

انتهای پیام/

Leave a Reply

Your email address will not be published.