فعالیت بدون مجوز 517 واحد صنفی مشاورین املاک در شیراز

نماینده مدیرکل راه و شهرسازی فارس و عضو کارگروه تنظیم بازار املاک و مستغلات استان فارس گفت: 517 واحد صنفی مشاورین املاک فاقد مجوزهای قانونی در شیراز شناسایی شده اند.

شناسایی 517 واحد صنفی مشاورین املاک فاقد مجوز در شیراز

به گزارش ایران ریپورتس، محمدمهدی عبدالهی امروز در جمع خبرنگاران اضافه کرد: بر اساس مصوبات شورای عالی مسکن کشور مشاورین املاک فاقد مجوز پلمپ می شوند.

وی همچنین در خصوص دریافت کمیسیون های نامتعارف متذکر شد: مشاورین املاکی که خارج از تعرفه کمیسیون دریافت می کنند جریمه سنگین خواهند شد.

عبدالهی افزود: شهروندان می توانند مشاورین املاک متخلف که کمیسیون اضافه دریافت می کنند را به تعزیرات یا راه و شهرسازی معرفی کنند.

وی اضافه کرد: وزارت راه و شهرسازی در راستای مبارزه با دلالان سودجو و سوداگران بازار مسکن که بازار خرید و فروش و اجاره بهاء مسکن را تحت تاثیر گرانی قرار داده اند مشاورین املاکی که فاقد مجوز کسب و کار هستند را پلمپ خواهد کرد.

محمدمهدی عبدالهی از تشکیل کارگروه تنظیم بازار املاک و مستغلات در استان خبر داد و گفت: یک کارگروه با عنوان کارگروه تنظیم بازار املاک و مستغلات در استان فارس به ریاست استاندار و دبیر شورای راه و شهرسازی تشکیل شده است.

پایان پیام/

Leave a Reply

Your email address will not be published.