فعاليت 14ايستگاه آتش نشاني در شهرك هاي صنعتي فارس/ساخت ايستگاه دوم آتش نشاني در شهرك صنعتي بزرگ شيراز در دستور كار

به مناسبت روز آتش نشانی و ایمنی، و با حضور مدير عامل شركت شهرك هاي صنعتي فارس از آتش نشانان ايستگاه آتش نشاني شهرك صنعتي بزرگ شيراز تجليل شد.

به گزارش ایران ریپورتس، در اين مراسم كه مدير ايمني ،بهداشت و محيط زيست شركت شهرك هاي صنعتي فارس،مدير عامل و برخي اعضاي هيات مديره شركت خدماتي شهرك صنعتي بزرگ شيراز حضور داشتند با اهداي لوح تقدير از تلاش هاي آتش نشانان تجليل شد.
مدير عامل شركت شهرك هاي صنعتي فارس در اين مراسم در سخناني با تبريك روز آتش نشان ،گفت:اين روز یادآور فداکاری‌ها و از خودگذشتگی‌های آتش‌نشانان خدوم و زحمت‌کشی است که با عشق و با همه وجود برای ارتقای ایمنی و ایجاد آسایش و رفاه مردم تلاش بی‌وقفه و شبانه‌روزی می نمایند.
احد فتوحي با بيان اينكه يكي از ضرورت هاي مهم شهرك هاي صنعتي پرداختن به موضوع ایمنی است گفت:اين مهم از جمله اولویت‌های اصلی شركت شهرك هاي صنعتي محسوب می شود.
وي با اشاره به فعاليت 14خودرو آتش نشاني در سطح شهرك ها و نواحي صنعتي استان گفت:واحد هاي آتش نشاني با توجه به افزایش توقعات و انتظارات از آنها بایستی به طور مستمر در حال توانمندسازی و برنامه‌ریزی برای به کارگیری راهکارهای تخصصی و علمی برای افزایش ایمنی و ارتقای تاب‌آوری باشند. ضمن آنکه در کنار این مباحث؛ فرهنگ سازی و آموزش، ‌نظارت بر ایمنی واحد هاي توليدي و صنعتي و بهره گیری از ظرفیت واحد هاي صنعتي از طريق توانمند سازي نيروي انساني همواره باید مورد توجه قرار گیرد.
مدير عامل شركت شهرك هاي صنعتي فارس با بيان اينكه شهرك هاي صنعتي با توجه به وظایف و ماموریت‌های خود در زمینه ایمنی شهركها نواحي صنعتي همواره تلاش نموده با رویکرد دانش‌پایه و نوآورانه و با همکاری سایر نهادها، زمینه ارتقای ایمنی واحد هاي صنعتي و افزایش خدمات آتش نشانی‌ها را فراهم سازد گفت:با ياري خداوند متعال امروز با تلاش مجموعه آتش نشاني ، پوشش خدمات آتش نشانی به صنعتگران در شهرك صنعتي بزرگ شيراز و برخي شهرك هاي صنعتي ديگر به نقطه مطلوبي رسيده و در حال ارتقاي وضعيت موجود هستيم .
در اين مراسم ضمن تجليل از آتش نشانان شهرك صنعتي بزرگ شيراز،رامين منوچهري و مصطفي بنياني بعنوان آتش نشانان برتر انتخاب شدند.
همچنين با بررسي هاي انجام شده واحد هاي صنعتي نوين آبان فناور در شهرك صنعتي ملوسجان،شگرف ابزار فارس در شهرك صنعتي اب باريك و شيراز دينا در شهرك صنعتي بزرگ شيراز بعنوان واحد هاي برتر در حوزه HSEE معرفي شدند.
فتوحي همچنين از برنامه ريزي به منظور ساخت ايستگاه دوم آتش نشاني در شهرك صنعتي بزرگ شيراز خبردادو گفتكبا توجه به گستردگي و وسعت اين شهرك صنعتي ساخت ايستگاه دوم بسيار ضروري است.

Leave a Reply

Your email address will not be published.