فرماندار شهرستان زرقان تکریم و معارفه شد

مراسم تکریم و معارفه فرماندار شهرستان زرقان با حضور امام جمعه زرقان، سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری فارس و دیگر مسئولان برگزار شد.

به گزارش ایران ریپورتس، قزل سفلی سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری فارس خدمت صادقانه به مردم را از اهم وظایف مدیران و مسئولین بر شمرد و گفت: فرصت خدمت رسانی به مردم بسیار زودگذر است و اگر به دنبال هدفی غیر از رفع مشکلات مردم باشیم قطعا به بیراهه رفته ایم.

او ضمن دعوت مسئولان و مدیران به رعایت فروتنی و برخورد مناسب با مردم یادآور شد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران زمینه لازم جهت خدمت صادقانه به مردم را فراهم آورده است لذا ضرورت دارد تا درب اتاق مدیران همیشه به روی مردم باز و مردم بدون کمترین مانع با مدیران ملاقات کنند و مسئولان نیز با صعه صدر و گشاده رویی پاسخگوی مشکلات آن‌ها باشند.

شکر پور سرپرست فرمانداری شهرستان زرقان ضمن تشکر و قدردانی از اعتماد استاندار محترم فارس گفت: از اعتماد جناب آقای دکتر ایمانیه استاندار محترم فارس و دکتر قزل سفلی سرپرست محترم معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس تقدیر و تشکر و از زحمات جناب آقای خازن در مدت تصدی فرمانداری زرقان نیز تقدیر میکنم.

او گفت: در دولتی فرصت خدمتگزاری به مردم برای اینجانب فراهم شده، که به تعبیر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مسئولیت پذیری، برجسته کردن شعار‌های انقلاب از جمله عدالت طلبی، حمایت از مستضعفان و پرهیز از اشرافی گری و استکبار ستیزی از شاخصه‌های اصلی آن است.

سرپرست فرمانداری شهرستان زرقان در ادامه گفت: رونق و توسعه اشتغال نیرو‌های بومی از یک سو و توسعه مسئولیت‌های اجتماعی صنایع از سوی دیگر مد نظر بوده و در حفاظت از محیط زیست شهرستان با هیچ شخصی تعارفی نداریم و از هیچ تلاشی در جهت حفاظت از محیط‌زیست و جلوگیری از آلودگی صنایع دریغ نخواهیم کرد.

 شکر پور همچنین افزود:حل مشکلات آب شرب، نهضت ملی مسکن و پیشرفت متوازن و همه جانبه تمام نقاط شهرستان در دستور کار خواهد بود.

سرپرست فرمانداری زرقان در ادامه گفت: انتخابات پیش رو در فضایی امن و با رقابتی سالم برگزار خواهد شد چرا که دولت به هیچ جناح و گروهی وابستگی ندارد، جناح ما جناح انقلاب و مردم است.

 خازن مدیرکل حوزه استاندار فارس و فرماندار سابق زرقان در ابتدای این مراسم به ارائه گزارشی از فعالیت‌های صورت گرفته و پروژه‌های مربوط به شهرستان پرداخت.

در پایان با اهدا حکمی از سوی استاندار فارس و با حضور دکتر قزل سفلی سرپرست معاونت محترم سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس، آقای مهدی شکر پور به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان زرقان معرفی و از زحمات ۱۶ ماهه احسان خازن تقدیر شد.

Leave a Reply

Your email address will not be published.