عبور مبتلایان کرونا در فارس از مرز 2500

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز از شناسایی 39 مورد جدید ابتلا به کرونا در فارس خبر داد وگفت: آمار مبتلایان به 2514 مورد رسید.

به گزارش ایران ریپورتس98، عبدالرسول همتی اظهارداشت: با ورود یک هزار نمونه به آزمایشگاه های تشخیصی کروناویروس طی 24 ساعت گذشته، 39 مورد مثبت اعلام شد.

وی تاکید کرد: پایین بودن آمار نسبت به روزهای گذشته نمی تواند به طور قطعی به منزله کاهش آمار مبتلایان در جامعه باشد، چرا که در مواردی، زمان ورود نمونه ها به آزمایشگاه پس از ساعت پذیرش روزانه بوده و برای سنجش قطعی آمار، لازم است میانگینی از چند روز متوالی در نظر گرفته شود.

همتی با ابراز تاسف نسبت به مرگ دو نفر از مبتلایان طی 24 ساعت گذشته،افزود: با افزوده شدن این تعداد، مجموع آمار مرگ مبتلایان به کروناویروس در استان فارس، به 66 مورد می رسد که 15 مورد با تشخیص سیتی اسکن و 51 مورد نیز با تشخیص آزمایشگاه بوده است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز ادامه داد: تاکنون 594 نفر از مبتلایان در استان بهبودی یافته و از مراکز درمانی ترخیص شده اند، همچنین هزار و 270 نفر از مبتلایان به دلیل شرایط مساعد جسمی در قرنطینه خانگی بوده اند.

وی اضافه کرد: از مجموع 39 فرد مبتلا در روز گذشته، 16 مورد مربوط به شیراز، 9 مورد شهرستان رستم، چهار مورد شهرستان آباده، شهرستان های خرم بید، فیروزآباد و سروستان هر کدام دو مورد و شهرستان های استهبان، زرین دشت ، گراش  و کوهچنار هر کدام یک مورد بوده است.

انتهای پیام/

Leave a Reply

Your email address will not be published.