شهردار شیراز: شهروندان در شش ماهه دوم امسال شاهد افتتاح پروژه های مختلف شهری هستند

شهردار شیراز صبح شنبه ۲۹ شهریورماه در بازدید از تقاطع آماده افتتاح شهیدان یغمور (شهید باهنر – کمربندی – فرهنگیان) نوید داد: شهروندان در شش ماهه دوم امسال شاهد افتتاح پروژه های مختلف شهری هستند.


به گزارش ایران ریپورتس، مهندس اسکندرپور ضمن اعلام اینکه تقاطع شهیدان یغمور «شهید باهنر – کمربندی – فرهنگیان» طی هفته دفاع مقدس افتتاح می شود، گفت: عملیات عمرانی این پروژه به اتمام رسیده و فضای سبز و نورپردازی آن نیز در حال اجراست.
وی تاکید کرد: تقاطع آماده افتتاح شهیدان یغمور در راستای افزایش ایمنی تردد شهروندان ساکن در شهرک های فرهنگیان و فرزانگان و کاهش تصادفات و ترافیک محور کمربندی احداث شده است.
شهردار شیراز استفاده از محور کمربندی جنوبی را به عنوان شریان درون شهری، یکی از مهمترین مشکلات این محور اعلام کرد و افزود: شهرداری شیراز در راستای افزایش ایمنی تردد شهروندان ساکن در شهرک های اطراف کمربندی چندین تقاطع را در این محور طراحی و احداث کرده است.
مهندس اسکندرپور بهسازی و ایمن سازی محور کمربندی را در حوزه ماموریت وزارت راه و شهرسازی عنوان کرد و گفت: خواسته مجموعه شهرداری و شهروندان این است که وزارت راه و شهرسازی در زمینه آسفالت، تامین روشنایی و ایمنی بخشی به این محور اقدام کند تا شهروندان هنگام تردد در محور کمربندی بیش از این آسیب نبینند.
براساس این گزارش، مهندس اسکندرپور شهردار شیراز و معاونین و مدیران شهری صبح شنبه ۲۹ شهریورماه از پروژه آماده افتتاح تقاطع غیرهمسطح شهیدان یغمور (شهید باهنر – کمربندی – فرهنگیان) بازدید کردند. از جمله اهداف احداث این پروژه می توان به افزایش ایمنی تردد در کمربندی، تسهیل در رفت و آمد از بولوار شهید باهنر جنوبی به شهرک فرهنگیان و برعکس، کاهش ترافیک ورودی و خروجی شهرک فرهنگیان و شهید باهنر جنوبی، جداسازی تردد شهری و بین شهری و حذف دوربرگردان های کمربندی اشاره کرد.

Leave a Reply

Your email address will not be published.