شهردار شیراز: بخش درمان پزشکان، پرستاران و کادر درمانی از جان خود برای دفاع از مردم می گذرند

شهردار شیراز در بازدید از مرکز تولید ماسک جهادی دانشگاه صنعتی گفت: تولیدکنندگان ماسک و وسایل بهداشتی یکی از حلقه های دفاع در مقابل شیوع ویروس کرونا هستند و من از همه شما سپاسگزارم.

به گزارش ایران ریپورتس98؛ مهندس اسکندرپور افزود: بخشی از تولید ماسک این مرکز به صورت روزانه در اختیار حدود سه هزار نفر از پاکبانان به عنوان آسیب پذیر ترین قشر همکاران ما در مجموعه شهرداری گذاشته می شود تا ایمنی و سلامت این گروه که به صورت شبانه روزی زحمت می کشند، تامین شود.

عضو هیات امنای دانشگاه صنعتی شیراز اضافه کرد: بخش دیگری از محصولات مراقبتی و بهداشتی این مرکز در اختیار مجموعه درمان که این روزها ایثارگران در بخش دفاع از جان مردم هستند، قرار می گیرد.

شهردار شیراز با مقایسه دوران جنگ تحمیلی با دوران شیوع ویروس کرونا گفت: همانگونه که در زمان جنگ رزمندگان و جانبازان با دادن جان از خود گذشتگی کردند، امروز هم در بخش درمان پزشکان، پرستاران و کادر درمانی از جان خود برای دفاع از مردم می گذرند و تمام مردم ایران قدردان زحمات آنها هستند.

مهندس اسکندرپور به شاغلین در کارگاه جهادی تولید ماسک دانشگاه صنعتی شیراز گفت: شما کار بسیار بزرگی را انجام می دهید و حضور تمامی اقشار جامعه در کنار یکدیگر هنگام وقوع مشکلات چه زمانی که مرزهای جغرافیای مورد حمله قرار بگیرد یا هنگام شیوع ویروس، بسیار ارزشمند است.

وی خاطرنشان کرد: امیدوارم نعمت سلامتی در سال جدید به همه ما برسد و جشن رهایی از این ویروس و سلامتی را در تمام جهان برپا کنیم‌.

همچنین در این بازدید دکتر محمدمهدی علویان مهر رییس دانشگاه صنعتی شیراز نیز به تشریح قسمت های مختلف کارگاه تولید ماسک همچون دستگاه اتوکلاو پرداخت. همچنین بسته های کمک معیشتی برای توزیع بین اقشار کمتر برخوردار و نیازمند نیز در این دانشگاه با همکاری گروه مردم نهاد پناه فارس تهیه شده است.

انتهای پیام/

Leave a Reply

Your email address will not be published.