رییس قوه قضاییه: نباید در مسیر احیای واحدهای تولیدی عقب‌گردی داشته باشیم

رییس قوه قضاییه گفت: ضرورت دارد اقداماتی که در جهت احیای واحدهای تولیدی آغاز می‌شود، با قوت ادامه یابد و در این مسیر نباید هیچگونه عقب‌گردی داشته باشیم.

به گزارش ایران ریپورتس، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای دوشنبه در ادامه سفر به استان فارس در کارخانه صنایع مخابراتی راه دور ایران (ITI) در شیراز حضور یافت.

رییس قوه قضاییه در جریان بازدید از کارخانه صنایع مخابراتی راه دور ایران در شیراز، ضمن گفت و گو با دست‌اندرکاران این کارخانه و مسئولان مربوطه استان، طی سخنانی، به اهتمام خود به بازدیدهای میدانی از مراکز مختلف از جمله بنگاه‌های تولیدی و صنعتی در جهت حمایت از رشد تولید و مهار تورم، اشاره کرد.

وی تصریح کرد: باید همه قوا و دستگاه‌های کشور بر مقوله تحقق شعار سال ناظر بر مهار تورم و رشد تولید، متمرکز شوند؛ اگر رشد تولید و اشتغال محقق شود، بی‌گمان بسیاری از مشکلات اجتماعی و مشکلات حوزه‌های دیگر نیز مرتفع خواهد شد.

رئیس دستگاه قضا بیان کرد: باید از همه فعالان اقتصادی و همه فعالان بخش خصوصی که دارای اهلیت و توانایی و تخصص در حوزه‌های تولیدی و صنعتی هستند، حمایت همه‌جانبه را به عمل آوریم.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای گفت: در جریان بازدیدهایی که امروز از کارخانه روغن نباتی شیراز و کارخانه آی‌تی‌آی داشتم و همچنین گزارشاتی که از قبل به من واصل شده بود، به این نتیجه رسیدم که چنانچه همکاری و همدلی همه دستگاه‌ها با روحیه جهادی آمیخته شود، بخش عظیمی از مشکلات این واحدهای تولیدی قابل رفع می‌باشد.

رییس قوه قضاییه در جریان بازدید از کارخانه آی‌تی‌آی با کارکنان بخش‌های مختلف این کارخانه از جمله مهندسان و کارگران آن نیز به گفت و گو پرداخت و در جریان مسایل و مشکلات آن‌ها قرار گرفت.

وی گفت: مهندسان و کارگران کارخانه آی‌تی‌آی نیروهایی هستند که در میانه میدان رشد و رونق تولید قرار دارند؛ لذا حمایت همه‌جانبه از آن‌ها و استیفای تمام و کمال حقوق آنها، از ضروریات است. وقتی کارگری در جریان این بازدیدها، از مشکلات چندین ساله خود در دریافت حقوق سخن می‌گوید، من نسبت به او و همه قشر کارگر و کارکنان بخش‌های صنعتی، احساس مسئولیت می‌کنم.

انتهای پیام/

Leave a Reply

Your email address will not be published.