ریاست دانشگاه فسا منصوب شد

دکتر منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، بر اساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی، طی حکمی دکتر جمال فتح اللهی را برای مدت چهار سال به عنوان رییس دانشگاه فسا منصوب کرد.

به گزارش ایران ریپورتس، در این حکم آمده است:
با عنایت به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزنده جنابعالی و تایید شورای عالی انقلاب فرهنگی، به موجب این حکم برای مدت چهار سال به ریاست دانشگاه فسا منصوب می شوید.

امیدوارم با سعی و اهتمام جنابعالی و بر اساس اهداف و سیاست های دولت تدبیر و امید، و برنامه های تقدیم شده به مجلس شورای اسلامی و بهره مندی از تجربیات مفید استادان و محققان و کارشناسان محترم و جلب مشارکت دانشگاهیان و همفکری با سایر مسئولان دانشگاهی برای اعتلای نظام آموزش عالی کشور گام های موثری بردارید.

انتظار می رود با رعایت منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید و حفظ بیت المال و اعمال سیاست های موثر صرفه جویی در هزینه ها، پرهیز از تجمل گرایی، تقویت نظم و انضباط و قانونمندی و ارتقای علمی، فرهنگی و اجتماعی آن دانشگاه و با اتکال به خداوند متعال نهایت کوشش و اهتمام خویش را بکار برید.

اعضای هیات علمی،کارکنان و دانشجویان دانشگاه فسا این انتصاب بجا و شایسته را تبریک و تهنیت گفته و برای ایشان آرزوی موفقیت و سربلندی می نمایند.

Leave a Reply

Your email address will not be published.