رسانه‌ ای معاندین برای حضور کمرنگ مردم در انتخابات و برملا کردن نقشه‌ های دشمن

امام جمعه شهرستان فراشبند در این خصوص گفت: با وجود آنكه رسانه‌های معاند تمام تلاش خود را انجام دادند مشاركت را کم نشان دهند و مردم را دلسرد كنند، اما حضور گسترده مردم باعث شد نقشه آن‌ها شكست بخورد.

به گزارش ایران ریپورتس، قوه عقل و اختیار یکی از مهم‌ترین موهبت هایی است که خداوند به بندگان خود عطا کرده و همین نعمت الهی نیز وجه تمایز انسان‌ها با سایر موجودات خلق شده به شمار می‌آید، انسان‌ها در هر زمینه‌ای از زندگی خود مختار به تصمیمگیری هستند و آنچه مسلم است باید نتایج و ثمرات این تصمیمات را نیز بپذیرند.

یکی دیگر از موضوعاتی که بر اساس دین اسلام به انسان‌ها هشدار داده شده این است که اگر افرادی می‌خواهند شرایط زندگی خود را تغییر داده و بهبود ببخشند باید خود برای رسیدن به این هدف وارد میدان شوند.

حکومت در جمهوری اسلامی ایران بر مبنای همین آموزه‌ های دینی بنا شده است بنابراین صحنه‌ هایی همچون انتخابات شکل گرفته تا مردم در تصمیمگیری برای آینده خود و کشور اثرگذار باشند و با استفاده از همان قوه عقل و اختیاری که خداوند تنها به انسان‌ها عطا کرده فردی اصلح را برای اداره امور کشور انتخاب کنند.

حجت‌الاسلام المسلمین مجید فرج زاده فسائی در گفت‌وگو با خبرنگار  ایران ریپورتس، با اشاره به برگزاری انتخابات اظهار کرد: جمهوریتی که نظام جمهوری اسلامی ایران به آن وابسته است اسلامیت را نیز حفظ می‌کند در واقع بدون حضور و نقش‌آفرین مردم نه تنها جمهوریت بلکه اسلامیت نیز از دست خواهد رفت.

وی ادامه داد: در استان فارس شاهد یک هم‌گرایی مناسبی بین اصحاب رسانه، مردم و حاکمیت هستیم که این روزها با گرم کردن تنور انتخابات برای حضور حداکثری و مشارکت جمعی در انتخابات تلاش می کنند.

او اظهار کرد: رسانه‌ها نقش مهمی در عرصه تبیین دارند و باید در راستای بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی نقش‌آفرین کنند.

وی آزادی اندیشه، آزادی بیان و ارائه نظر را از تفاوت‌های دوران انقلاب اسلامی با قبل از آن عنوان کرد و ادامه داد: آزادی به معنای واقعی در انقلاب اسلامی ایران محقق شده است.

امام جمعه شهرستان فراشبند با بیان اینکه امروز دقیق گفتن و نقش ‌آفرینی رسالت رسانه‌ها است افزود: باید موفقیت‌ ها را بیان کرده و مانع از دروغ پردازی و کتمان حقایق شویم.

فسائی گفت: امید می‌رود رسانه‌ها نقش‌آفرینی بیشتری در ترویج مردم برای حضور در انتخابات داشته باشند.

وی نیز با بیان اینکه رسانه‌ها در ایجاد امید آفرینی و ترویج روحیه نشاط در جامعه نقش مهمی دارند گفت: در شرایطی که مردم دارای مشکلات و گرفتاری هستند اصحاب رسانه می‌تواند با جهاد تبیین، امید آفرینی در جامعه ایجاد کند.

این مقام مسئول انتخابات ایران را باعث سربلندی كشور در منطقه و دنیا عنوان كرد و گفت: رسانه های دنیا در حالی ‌كه تا پیش از برگزاری انتخابات تلاش داشتند از این امر مهم به عنوان ضعف بزرگ تصویر مخابره كنند، الآن مجبور هستند از آن به عنوان یک نقطه قوت برای نظام اسلامی یاد كنند.

وی از تلاش رسانه های معاند تا پیش از برگزاری انتخابات برای دلسرد كردن مردم از حضور در انتخابات گفت و اظهار كرد: یک ابزار این رسانه ها، تصویر سازی نادرست از واقعیت های جامعه است.

وی ضمن اشاره به حملات برخی اعضای ضد انقلاب به رای دهندگان در خارج از كشور، گفت: با وجود آنكه رسانه های معاند تمام تلاش خود را انجام دادند مشاركت را کم نشان دهند و مردم را دلسرد كنند، اما حضور گسترده مردم باعث شد نقشه آن‌ ها شكست بخورد

حجت الاسلام و المسلمین مسلمین مجید فرج زاده فسائی افزود: باید با جهاد تبیین دستاوردهای انقلاب در پیشرفت جامعه در بخش‌های مختلف مورد توجه ویژه قرار بگیرد.

او ادامه داد: سرعت پیشرفت جامعه در ابعاد گوناگون زیاد است باید این پیشرفت‌ ها منعکس تا امیدآفرینی در جامعه محقق شود.

فسائی یادآور شد: با صحبت کردن ‌انتظارات مردم برآورده نمی‌شود و در این راستا از اصحاب رسانه انتظار می‌رود در عرصه تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در ابعاد گوناگون کمک کنند.

خبرنگار/ فاطمه شعبانی

Leave a Reply

Your email address will not be published.