راه های اطلاع رسانی و آموزش شهروندی در مدیریت پسماند بررسی شد

با حضور مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری در سازمان مدیریت پسماند راهکارهای همکاری و افزایش آگاهیهای عمومی، اطلاع رسانی به شهروندان در موضوع مدیریت پسماند مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش ایران ریپورتس، خوشبخت رئیس سازمان مدیریت پسماند در ابتدای این جلسه محورهای فعالیت این سازمان در حوزه آموزش شهروندی مدیریت پسماند را تشریح کرد و بیان داشت: این سازمان شش محور اصلی در موضوع آموزش شهروندان را در برنامه سالانه خود قرارداده است و از بسترهای مختلف برای آموزش و اطلاع رسانی به شهروندان استفاده نموده است
خوشبخت افزود: از سال 1392 موضوع آموزش شهروندی به صورت چهره به چهره با استفاده از توان کارشناسان بهداشت و محیط زیست از درب منازل شروع و از سال 1393 با همکاری آموزش و پرورش به مدارس راه یافت.
وی ادامه داد: این سازمان در حال ایجاد مجتمع آموزش مدیریت پسماند می باشد که پس از آماده سازی و همچنین حذف بیماری کرونا آماده پذیرش دانش آموزان و شهروندان عزیز برای آموزش حضوری مدیریت پسماند می باشد .
خوشبخت بیان کرد: این سازمان برای پیشبرد اهداف آموزشی  همچون گذشته نیازمند همکاری واحدهای شهرداری به ویژه اداره کل ارتباطات و امور بین اللمل است و خواستار استفاده از تجربیات اداره کل می باشد.
در ادامه مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری شیراز ضمن تشکر از برگزاری این جلسه به معرفی فعالیت های مختلف در حوزه ارتباطات پرداخت و نحوه تعامل و ارتباط مجموعه های شهرداری را برای بهره وری از امکانات اداره کل ارتباطات و بخش خصوصی فعال دراین زمینه را بیان کرد.
جورکش در ادامه از فعالیتهای سازمان مدیریت پسماند در آموزش و اطلاع رسانی به شهروندان تشکر کرد و از آمادگی اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری با سازمان مدیریت پسماند خبر داد.

Leave a Reply

Your email address will not be published.