راه‌اندازی كارگروه هم انديشی سامانه ارتباطات مردمی كلان‌شهرهای كشور در شیراز

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری شیراز از راه‌اندازی كارگروه هم انديشی سامانه ارتباطات مردمی  (۱۳۷) كلان‌شهرهای كشور خبر داد.

به گزارش ایران ریپورتس، حمید جورکش با اشاره به اهداف راه اندازی این کارگروه گفت: تبادل تجربیات بین مراکز ۱۳۷ و تلاش جهت تسریع و تسهیل پاسخگویی به درخواست های مردمی از اهداف راه اندازی کارگروه هم اندیشی ۱۳۷ کلان‌شهرهای کشور است.

وی اضافه کرد: سامانه ۱۳۷ کلانشهرهای کشور با توجه به تجربه ای که طی سالیان گذشته در زمینه پاسخگویی کسب کرده اند؛ از ایده‌ها و راهکارهای جدیدی برای بهبود فرآیندها و تسریع پاسخگویی به شهروندان استفاده می کنند.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری شیراز راه اندازی کارگروه هم اندیشی ۱۳۷ کلان‌شهرهای کشور را به پیشنهاد شهرداری مشهد عنوان کرد و گفت: سایر کلانشهرها همچون شیراز، تهران، ارومیه، قم، اراک، کرج، اصفهان، تبریز، ساری، رشت، همدان و اهواز از این پیشنهاد استقبال کردند و کارگروه راه اندازی شد.

جورکش با بیان اینکه مقرر شد در گام دوم، سامانه ۱۳۷ سایر مراکز استان ها و در گام سوم سامانه ۱۳۷ همه شهرها در این کارگروه عضو شوند، افزود: كارگروه هم انديشی سامانه ارتباطات مردمی (۱۳۷) كلان‌شهرهای كشور درخصوص مسائلی همچون فرآیندها، ساختار و چارت سازمانی، پرورش ایده ها و خلاقیت ها، اجرای نظرسنجی و طرح های پژوهشی گروهی و … بحث و تبادل نظر خواهد کرد.

Leave a Reply

Your email address will not be published.