دیدار نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی با مدیر کل امداد فارس

مدیر کل امداد فارس با نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی دیدار کرد.

به گزارش ایران ریپورتس98، روح الله نجابت، نماینده مردم شیراز و زرقان در دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی با مدیر کل امداد فارس دیدار کرد.

در ابتدای این دیدار محمد بذرافشان، مدیر کل مداد فارس به ارائه گزارشی از عملکرد این نهاد در حوزه های مختلف پرداخت.

بذرافشان خواستار افزایش سقف وام های قرض الحسنه اشتغال تبصره 16 ( آن دسته از وام هایی که جهت راه اندازی حرفه برای مددجویان و نیازمندان پرداخت می شود ) شد و افزود: با توجه به وضعیت اقتصادی جامعه و گرانی ها، عملا اجرا و پایداری طرح اشتغال با 50 میلیون تومان دشوار بوده و این مبلغ کافی نیست.

او در ادامه اضافه کرد:  از این رو امیدواریم رایزنی های لازم توسط نمایندگان انجام شود و این مبلغ حداقل تا سقف 100 میلیون تومان افزایش یابد.

مدیر کل امداد فارس همچنین خواستار نگاه ویژه مجلس یازدهم به امر مسکن مددجویان شد و گفت: مشکل اکثر خانواده های نیازمند به خصوص ایتام، تامین مسکن و سرپناهی امن است.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی با توجه به گزارشات ارائه شده، عملکرد استان را در حوزه های مختلف خوب ارزیابی کرد و گفت: در سال جهش تولید و در راستای توسعه اشتغال آفرینی به عنوان نماینده مردم پیگیر افزایش 2 برابری سقف اعتبار وام های قرض الحسنه اشتغال هستم.

نجابت ادامه داد:  تجربیات کمیته امداد و دستگاه های اجرایی در حوزه مسکن می تواند بسیار راه گشا باشد.در همین راستا این تجربیات به صورت مکتوب تهیه و در اختیار نمایندگان گذاشته شود تا با دستی پُر در برنامه های آتی مجلس از آنها استفاده شود.

انتهای پیام

Leave a Reply

Your email address will not be published.