دعوت از دوستداران شهید خدمت برای حضور و حمایت از محمدباقر قالیباف

سید مصطفی قاسمی، رئیس شورای هماهنگی ستاد انتخاباتی مردمی خدمت و پیشرفت دکتر قالیباف در استان فارس در اطلاعیه ای از دوستداران شهید خدمت برای حضور و حمایت از محمدباقر قالیباف دعوت کرد.


به گزارش ایران ریپورتس، متن این پیام به شرح زیر است:
بسم رب الشهداء و الصدیقین

اطلاعیه حامیان مردمی  ستاد انتخابات رییس جمهور شهید استان فارس

آحاد ملت همیشه در صحنه و شهید پرور استان فارس

با سلام و احترام

با عرض  تسلیت به پیشگاه حضرت ولی عصر عج و مقام معظم رهبری مد ظله العالی به مناسبت شهادت سیدالشهداء عرصه خدمت و شهدای همراه ،تسلیت و تبریک عرض می کنیم به همه عزیزان داغدار در ستادهای مردمی شهید رییسی در اقصی نقاط استان فارس  ، تسلیت  به واسطه فقدان آن مرد خاکی  و تبریک برای رسیدن به جایگاه افلاکی .

سید محرومان در مسیر خدمت به لقاالله  پیوست اما راه و یادش در دلهای دوستان و محبین امامین انقلاب اسلامی تا ابد باقی است تا مبادا در فقدان ،رییس جمهور شهید دشمنان احساس کنند که مسیر خدمت به محرومان متوقف شده است.

بدین‌وسیله از همه‌ی حامیان محترم شهید خدمت حضرت آیت الله رئیسی دعوت می‌نماییم تا با پیوستن به ستاد انتخاباتی جناب آقای دکتر محمدباقر قالیباف، در مسیر تحقق اهداف مشترک و پیشبرد منافع ملی و انقلابی، ما را یاری نمایند.

جناب آقای دکتر قالیباف با تجربه‌ای گرانبها و مدیریتی کارآمد، همواره در خدمت به مردم عزیز و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، تلاش‌های بی‌وقفه‌ای داشته‌اند. حضور و حمایت شما حامیان محترم، قطعا نیروی مضاعفی برای تقویت و تداوم این تلاش‌ها خواهد بود.

از همه‌ی شما عزیزان تقاضا داریم با حضور فعال و مؤثر در ستاد انتخاباتی مردمی خدمت و پیشرفت جناب آقای دکتر قالیباف، همدلی و همبستگی خود را در راستای اعتلای ایران عزیز و پیشرفت همه‌جانبه آن به نمایش بگذارید. پیشاپیش از همکاری و حضور پرشور شما در این عرصه‌ی سرنوشت‌ساز، صمیمانه تشکر و قدردانی می‌نماییم.

سید مصطفی قاسمی

رئیس شورای هماهنگی ستاد انتخاباتی مردمی خدمت و پیشرفت دکتر قالیباف در استان فارس

انتهای پیام/

Leave a Reply

Your email address will not be published.