دستگیری 39 سارق و کشف 71 فقره سرقت در”مرودشت”

فرمانده انتظامی “مرودشت” از شناسایی و دستگیری 39 سارق و كشف 71 فقره انواع سرقت، طی دو هفته گذشته در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایران ریپورتس، سرهنگ “فرشید زینلی” با اعلام این خبر گفت: طرح ضربتی پلیس با هدف برخورد قاطع با سارقان و هنجار شکنان با هماهنگی مراجع قضائی و با اقتدار کامل در نقاط آلوده و جرم خیز اجرا شد.

وی افزود: در همین راستا ماموران طی دو هفته گذشته پس از شناسایی منازل و پاتوق‌های تعدادی از سارقان، با اکیپ‌های جداگانه و در طرح‌های ضربتی اقدام به بازرسی از این مكان‌ها كردند و موفق شدند در اين خصوص 39 سارق را دستگیر و 71 فقره سرقت را کشف کنند.

سرهنگ “زینلی” ادامه داد: در بازجویی‌های فنی و پلیسی از دستگیر شدگان، 8 فقره سرقت منزل، 8 فقره سرقت احشام، 17 فقره سرقت از اماکن خصوصی و دولتي، 16 فقره سرقت قطعات خودرو، 6 فقره سرقت اتومبیل، 4 فقره سرقت موتورسيكلت، 3 فقره کش روزنی، يك فقره سرقت مغازه و 8 فقره سایر سرقت‌ها کشف شد.

اين مقام انتظامي با بيان اينكه برخورد مستمر و قاطع با هنجارشکنان به ویژه سارقان یکی از اولویت‌های اصلی انتظامی مرودشت می‌باشد، از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه فعاليت غير قانوني توسط افراد مشکوک مراتب را در اسرع وقت از طريق تلفن 110 اعلام کنند تا در کمترین زمان ممکن به آن رسیدگی شود.

Leave a Reply

Your email address will not be published.