خطاب به قالیباف؛ دلیل اقدام ناصواب علیه بخشنامه معاون سیاسی وزیرکشور چیست؟

جناب آقای قالیباف، اقدامی که سه سال پیش باید انجام می دادید، نه حالا که همه چیز تمام شده و بدلیل بعضی انتصابات و ضعف مدیریت در بدنه اجرایی، موجبات بدبینی نسبت به حاکمیت ادامه پیدا کرده است .


حال که گفته اید، نمایندگان حق دخالت در انتصابات دولتی را ندارند، خدا را شاکریم که در یکسال باقیمانده از عمر مجلس، بدنبال تحقق خواسته دلسوزان کشور هستید.
جناب آقای قالیباف، چنانچه به گفته خود اعتقاد دارید، تیمی خارج از حوزه مجلس انتخاب، تا چگونگی انتصاب مدیران دولتی از وزرا گرفته تا دهداران را بررسی و نتیجه را اعلام‌ کنند که انتصابات با اختیار مسئولین مربوطه بوده یا توصیه ی نمايندگان با همکاری احزاب و گروه‌های سیاسی، سپس‌ افراد مداخله گر را مشخص و به مردم معرفی تا بهتر آنان را بشناسند و در ادامه با اجرای مقررات کم اثر نظارت بر رفتار نمایندگان، برخورد مقتضی را معمول دارید.
جناب آقای قالیباف شما گفته اید، نمایندگان حتی حق ارائه پیشنهاد در تغییر مدیران دولتی را ندارند، سخن جنابعالی درحالي گفته شده که تعدادی از نمایندگان مجلس با ابلاغ بخشنامه قانونی، عقلی و منطقی معاون سیاسی وزارت کشور مخالفت و برای یک اقدام قانونی، وزیر را تهدید به استیضاح می‌کنند، بفرمایید دلیل این اقدام ناصواب چیست؟

** به قلم سیروس سجادیان

Leave a Reply

Your email address will not be published.