خدمت به زوار در طریق العلماء:خادمین موکب امام رضا(ع) عاشقانه به زوار حسینی خدمت رسانی کردند

خدمت به زوار حسینی برای ششمین سال متوالی در مسیر طریق العلماء با عشق و خلوص نیت از سوی خادمین موکب امام رضا (ع) صورت گرفت.

به گزارش ایران ریپورتس حاج احمد علیزاده مدیر اجرایی موکب امام رضا(ع) “فاطمیه لامردیهای مقیم شیراز” ضمن تسلیت ایام اربعین جانسوز حسینی در گفت وگو با صابری زاده خبرنگار ایران ریپورتس اظهار کرد: هرساله خادمین موکب امام رضا (ع) “لامردی های مقیم شیراز” با عشق به حسین (ع) در مسیر طریق العلماء(نجف اشرف)، چهار کیلومتر بعد از مسجد سهله به زائران اباعبدالله الحسین(ع) خدمات رسانی می کنند.

وی گفت: موقعیت این موکب در عمود ۲۷ است که به مدت شش سال است که به زوار امام حسین(ع) با جان و دل و خلوص نیت ارائه خدمت می شود.

علیزاده افزود: تعداد خادمین این موکب که روزانه به ۱۵۰۰ نفر خدمت رسانی می کنند بیش از۳۰ نفر خادم می باشد که علاوه بر سه وعده غذایی صبحانه، نهار، شام، میان وعده شامل شربت، دوغ، چای، آب، آبمیوه و…. توزیع می شود.

وی، خاطرنشان کرد: مساحت این موکب ۷۰۰مترمربع است که ۲۵۰متر محل اسکان خواهران زائر بهمراه سرویس بهداشتی و حمام و … است و محل استراحت برادران نیز ۳۵۰ متر که شامل حسینیه و محل استراحت آقایان می باشد.

علیزاده در پایان با بیان این مطلب که خدمت به زوار امام حسین یک افتخار است، تصریح کرد: خادمین برادر و خواهر در طی این چند روز عاشقانه به زوار اربعین حسینی خدمت رسانی کردند که این همه محبت قابل تقدیر است.
خبرنگار/محمود صابری زاده

Leave a Reply

Your email address will not be published.