تیم سپاه مهر، قهرمان مسابقات والیبال جام سوم خرداد لامرد شد

طی یک دوره مسابقات تیم والیبال ناحیه سپاه مهر با غلبه بر تیم گردان امام حسین به مقام قهرمانی مسابقات والیبال جام سوم خرداد لامرد رسید.

به گزارش ایران ریپورتس، مسابقات والیبال کارمندان دولت به مناسبت گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر با حضور تیمهای والیبال ناحیه سپاه مهر، گردان ۴۰۸ امام حسین لامرد، بسیج فرهنگیان و ناحیه سپاه لامرد بصورت چهارجانبه و در طی دو شب در زمین روباز گردان امام حسین با همکاری فرماندهی و کادر پرتلاش گردان ۴۰۸ امام حسین(ع) و اداره ورزش و جوانان شهرستان برگزار گردید.

در این دوره از مسابقات با شور و هیجان خوبی همراه بود که در پایان تیم والیبال ناحیه سپاه مهر با غلبه بر تیم گردان امام حسین به مقام قهرمانی رسید و والیبالیست های گردان، مقام نائب قهرمانی را از آن خود کردند و تیم بسیج فرهنگیان آموزش و پرورش نیز به مقام سوم دست یافت که به رسم یادبود کاپ و لوح قهرمانی به آنان اهدا شد.

در مراسم اختتامیه این مسابقات از خانواده شهید ورزشکار مصطفی بهمنی از شهدای عملیات آزادسازی خرمشهر و پیشکسوتان ایثارگر ورزشکار شهرستان آقایان علی زاهدی و محمد غفاری با اهدا لوح و هدیه تجلیل شد.
💫خبرنگار/ محمود صابری زاده

Leave a Reply

Your email address will not be published.