توضیحات جعفر قادری درخصوص پمپ بنزین میدان معلم شیراز

جعفر قادری نماینده شیراز و زرقان در مجلس درخصوص مواردی همچون پمپ بنزین میدان معلم شیراز واکنش نشان داد.

به گزارش ایران ریپورتس، قادری در مطلبی نوشت:

«به دنبال تخریب های وسیع و گسترده ای که توسط برخی جریانهای سیاسی علیه اینجانب در فضای مجازی در حال انجام است، به اطلاع می رساند که این اتهامات مسبوق به سابقه بوده و در چهار دوره گذشته هم وجود داشته است.

همانگونه که در آن ادوار نیز اطلاع رسانی شده است خودم و اعضای خانواده در سرمایه گذاری هیچ پروژه ای وارد نشده، از محلی غیر از دریافتهای اداری هیچ دریافتی نداشته و در شهر شیراز غیر از واحد مسکونی محل سکونت فعلی که خرید آن قبل از عضویت در شورای شهر و مجلس بوده، هیچ زمین، ملک و ساختمانی ندارم و در هیچ پروژه ای هم سهیم نیستم.

به عزیزانی که بدون اطلاع، مطالب مغرضانه جریانهای سیاسی را بازنشر میکنند، برای اینکه با حکم دادگاه ناچار به عذرخواهی نشوند، توصیه میشود که بدون اطلاع اتهام زنی نکنند.

همانگونه که در ادوار گذشته اطلاع رسانی شده است، پمپ بنزین میدان معلم متعلق به آقایان رضا غافری، عبدالله سادون، عبدالحسین، خلیل و عباس قادری (پسر عموهای بنده) است که پروانه ساختمانی آن در تاریخ ۹ شهریور ۸۱ یعنی ۸ ماه قبل از عضویت بنده در شورای شهر شیراز توسط مهندس رجبی شهردار وقت شیراز صادر شده و بنده نه تنها در آن سهمی نداشته و ندارم، بلکه در اخذ مجوز آن هم نقشی نداشته ام.»

انتهای پیام /

Leave a Reply

Your email address will not be published.