تعطیلی نماز جمعه این هفته استان فارس

مدیر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در استان فارس گفت: بر اساس دستورالعمل ستاد ملی مبارزه با شیوع کرونا نماز جمعه در تمامی شهرستان‌ها و شهرهای با وضعیت قرمز و نارنجی (۵۵ شهر) جمعه این هفته تعطیل است.

به گزارش ایران ریپورتس، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین ملک‌مکان مدیر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در استان فارس اظهار داشت: طبق آخرین نامه کتبی ستاد استانی مقابله با کرونا و نامه های دانشگاههای علوم پزشکی استان، یک شهرستان در وضعیت قرمز(شهرستان زرین دشت)، 28 شهرستان در وضعیت نارنجی و 7 شهرستان در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.


وی افزود: بر اساس دستورالعمل ستاد ملی مبارزه با شیوع کرونا نماز جمعه در تمامی شهرستانها و شهرهای با وضعیت قرمز و نارنجی(55 شهر) جمعه این هفته 28 آذر تعطیل است.


مدیر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در استان فارس در خصوص اقامه نماز عبادی سیاسی نمازجمعه در شهرستان های دارای وضعیت زرد گفت: در شهرستانها و شهرهای زرد که مجموعا 21 شهر می باشد، در صورت صلاحدید و اتفاق نظر مسئولین محلی( امام جمعه محترم، رئیس محترم شبکه بهداشت و درمان و فرماندار محترم)  و با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی نمازجمعه را اقامه می گردد، اما چنانچه پیش بینی وضعیت شیوع کرونا در شهرهای زرد نیز نگران کننده و شکننده باشد، و اتفاق نظری برای اقامه نمازجمعه صورت نگرفت، امام جمعه محترم با بررسی و پیش بینی همه جوانب و در صورت صلاحدید تصمیم به اقامه نمازجمعه یا تعطیلی آن نماید. (اختیار با امام جمعه محترم است) 

گفتنی است، شهرستان‌های با وضعیت زرد شامل اقلید، مرودشت، کوار، فسا، فراشبند، مهر، لامرد و توابع این شهرستان‌ها است.
انتهای پیام/

Leave a Reply

Your email address will not be published.