تشکیل پرونده تسهیلات بانکی تمام الکترونیک شد

مدیر شعب بانک مهر ایران استان فارس گفت: کاغذ از پروسه تشکیل پرونده تسهیلات حذف و سیستم تمام الکترونیک جایگزین آن شد.

به گزارش ایران ریپورتس، مدیر شعب استان فارس گفت: بانک مهر ایران موفق شد با حذف کاغذ از پروسه تشکیل پرونده تسهیلات و جایگزین کردن سیستم تمام الکترونیک موجبات رضایت مشتریان خود در سراسر کشور را فراهم کند.

شمس الدینی افزود :بانک مهر ایران به عنوان بانک پیشگام در عرصه بانکداری هوشمند و الکترونیک موفق شد در این رابطه توانمندی خود را به نمایش گذاشته و با حذف کاغذ از پروسه تشکیل پرونده تسهیلات و جایگزین نمودن سیستم تمام الکترونیک خود را به عنوان پیشگام هوشمند سازی و الکترونیکی نمودن ساختار بانکی مطرح کند .

وی اضافه کرد: این مهم در یک اولویت کاری بانک مهر ایران در سایر بخش ها نیز است و تلاش می شود باگسترش سامانه های آنلاین در بستر وب سایت و همراه بانک نیز از جمله خدمات در عرصه بانکداری هوشمند سطح خدمات آنلاین و هوشمند خود برای مشتراین را افزایش داده و زمینه دسترسی افراد به خدمات متعدد این بانک را بیش از پیش آسان کند.

شمس الدینی ادامه داد: راه اندازی سامانه میعاد باعث شد با اعمال مدیریت یکپارچه و تمام دیجیتال عملیات اجرایی بانکی در شعب زمینه الکترونیکی شدن قراردادهای تسهیلات ، حذف فرم های اغذی در شعب ، انجام احراز هویت مشتریان به صورت بیومتریک و خدمات بایگانی سنتی در شعب سراسر کشور فراهم شود.

انتهای پیام/

Leave a Reply

Your email address will not be published.