تشکر ویژه از فائزه هاشمی؛ ۴ نکته مهمی که دختر آیت‌الله هاشمی ناخواسته لو داد

اعتراف صریح و آشکار دختر هاشمی به اشتیاقش برای پیروزی ترامپ زنده کننده رفتار فتنه گران سال ۸۸ است که به امریکا و اعوان اروپایی اش درخواست تشدید تحریم ها علیه جمهوری اسلامی را دادند.

تشکر ویژه از فائزه هاشمی/ ۴ نکته مهمی که دختر آیت‌الله هاشمی ناخواسته لو داد

به گزارش ایران ریپورتس، هرمز راسخی:فائزه هاشمی چه در جایگاه خانوادگی و به عنوان دختر پر تنش و پر چالش هاشمی رفسنجانی در حوادث سیاسی و درگیری های میدانی و چه در جایگاه سیاسی که به عنوان یک عضو حزب کارگزاران سازندگی که از مهم‌ترین حامیان روحانی به شمار می‌رود، نقش خود را به خوبی ایفا کرده است. دختر رئیس فقید مجمع تشخیص در جدیدترین گفت‌وگوی خود با یکی از رسانه‌های اصلاح‌طلب پرده از هدف بلندمدت خود و جریانات همسو در کمک به غرب و خصوصا آمریکا در فشار حداکثری به ایران برداشته است.

ضمن تشکر از خانم هاشمی رفسنجانی(دوست صمیمی بهائیان) برای این اعترافات صریح که کار را برای شناسناندن عمق خباثت برخی اصلاح طلبان و به عبارت بهتر فتنه گران آسان تر کرد، در ذیل تذکر چند نکته ضروری و در روشنگری افکار عمومی بسیار مفید خواهد بود:

یک. نگاهی به جریان مک فارلین و دیدارهای او با مقامات وقت ایرانیو مطالبی از جمله «درخواست‌ روابط ویژه با آمریکا» که به طرف ایرانی منتسب شده و تاکنون تکذیب هم نگردیده نشان از ریشه دار بودن این اشتیاق فائزه هاشمی (تغییر مسیر انقلاب اسلامی) از دهه‌های گذشته دارد. جستجو در فضای اینترنت مدارک کافی درباره آمران و عاملان و مجریان این مذاکرات را در اختیار همگان قرار می دهد.

دو. افکار عمومیبه یاد دارند که چگونه جریان اصلاحات در یک پروپاگاندای رسانه‌ای قبل، حین و بعد از امضای برجام منتقدان خود را با مواضع ترامپ همسان سازی کرده و منتقدان را عاملان رئیس جمهور امریکا در مخالفت با برجام به افکار عمومی معرفی می کردند تا بتوانند به راحتی مردم را در وادادگی خود در واگذاری فناوری هسته ای شریک و همراه سازند. هرچند اماره ها و اسناد دیگر وجود داشت اما اظهارات فائزه به خوبی نشان داد که کدام جریان سیاسی داخلی کشور با ترامپ همسو بوده است.

سه. امروز بر همگان مسلم شده که برجام مرده متعفنی است که علی رغم مرگش، خط سازش با غرب بسیار تلاش می کند تا ضمن حفظ این توافق پرنقص کارنامه نداشته اش را بر شالوده برجام در سطح اول اخبار نگه دارد و هم اینکه شکست برجام را به گردن منتقدان بیندازد.

یادمان نرود که آقایان حتی شعارنویسی روی موشک های مدافع امنیت و آرامش ملت در منطقه پر تنش غرب آسیا را هم مخل و از عوامل شکست برجام عنوان می کردند در حالی که این اعتراف فائزه پیشگامی انان در همسویی با ترامپ را نشان می دهد.

چهار. اعتراف صریح و آشکار دختر هاشمی به اشتیاقش برای پیروزی ترامپ زنده کننده رفتار فتنه گران سال 88 است که به امریکا و اعوان اروپایی اش درخواست تشدید تحریم ها علیه جمهوری اسلامی را دادند. نکته قابل توجه آن است که فرد مشتاق پیروزی ترامپ یعنی فائزه هاشمی یکی از همان فتنه گران برجسته سال 88 است. اعتراف صریح فائزه به خوبی نشان می دهد خط ضربه به ملت ایران توسط چه کسانی و چه گروهی دنبال می شود و اصطلاحا دست فرمان آنها در تمام این سال ها یک چیز بوده است؛ البته که فریبکارانه خود را دلسوز مردم و ایران جا زده‌اند. فائزه با این اعتراف بار دیگر مشخص کرد که حرف مقامات ارشد صهیونیست‌ها درست بوده و سرمایه رژیم صهیونیستی در داخل ایران برخی از همین اصلاح طلبان هستند.

Leave a Reply

Your email address will not be published.