تاکید بر نظارت و فعالیت بیشتر باشگاه ها و اماکن ورزشی بانوان در شیراز

مدیر کل ورزش و جوانان فارس به نقش بزرگ زن در خانواده و جایگاه والای مادر اشاره کرد و گفت:‌ بانوان به عنوان مربیان تاثیر گذار و نقش آفرین در جامعه هستند از این رو نظارت بیشتر بر فعالیت باشگاه ها و اماکن ورزشی در حوزه بانوان تاکید می شود.

به گزارش ایران ریپورتس، محمد مهدی سر فراز شکوهی روز دوشنبه در حاشیه برگزاری کارگاه آموزشی جهاد تبین برای نایب رئیسان هیات های ورزشی شیراز، افزود:‌ بانوان شیرازی در میادین ورزشی پرچمداران حجاب و عفاف اسلامی بوده اند و امروز باید این مسیر با افتخار ادامه داشته باشد.

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران استان فارس هم ضمن تشریح فعالیت کانون های بسیج ورزشکاران نواحی چهارگانه سپاه در شیراز گفت :‌ نقش بانوان در ورزش شیراز بعنوان سومین حرم اهل بیت (ع) بسیار تاثیر گذاراست.

شکرالله مسکویی ادامه داد:‌حضور بانوان ورزشکار با حجاب اسلامی در رقابت های جهانی و المپیک بعنوان پرچمداران بانوی اسلامی و ایرانی مایه افتخار ومباهات است.

وی اضافه کرد:‌قرارگاه جهاد تبیین بعنوان یک پایگاه فرهنگی در توسعه اخلاق و فرهنگ ورزشی و منش پهلوانی و رسم جوانمردی با همکاری اداره کل ورزش وجوانان فعالیت خود را آغازکرده است.

Leave a Reply

Your email address will not be published.