بیانیه مجمع تشکل‌های مردمی ولایتمدار و انقلابی فارس به مناسبت ترور ناجوانمردانه دانشمند هسته‌ای شهید محسن فخری زاده

جمع تشکل‌های مردمی ولایتمدار و انقلابی فارس به مناسبت ترور ناجوانمردانه دانشمند هسته‌ای شهید محسن فخری زاده بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش ایران ریپورتس، متن این بیانیه به شرح زیر است:

مِنَ الْمُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ يَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِيلًا ﴿۲۳﴾
از ميان مؤمنان مردانى‏ اند كه به آنچه با خدا عهد بستند صادقانه وفا كردند برخى از آنان به شهادت رسيدند و برخى از آنها در [همين] انتظارند و [هرگز عقيده خود را] تبديل نكردند (۲۳)

یکبار دیگر درخت تنومند و بارور انقلاب اسلامی با خون یکی دیگر از فرزندان و ثمرات ارزشمند خود آبیاری شد.

تجربه گرانسنگ عمر بیش از چهل سال انقلاب اسلامی نشان داده هرگاه بواسطه سستی و رخوت و ضعف برخی مدیران اندک سستی و بی انگیزگی در روحیه مردم و کندی در حرکت نظام روی دهد ، با شهادت تحول آفرین و هشدار دهنده سرباز یا سرداری در عرصه جهاد نظامی یا جهاد علمی همچون سلیمانی و فخری زاده یوم الله دیگری شکل می گیرد.

حرکت خالص انقلابی ، ولائی و جهادی اکنون به مرحله‌ای رسیده است که تمامی تحلیل‌ها و ادعاهای جریان غرب باور و ترسان، با شهادت اسوه ها و نمادهایی همچون سلیمانی و فخری زاده به بن بست رسیده و این شهادت‌ها‌ زمینه ساز باور و رجوع عمومی به گفتمان حکمت و جهاد و مقاومت و عدالت و به حاشیه رانده شدن گفتمان سستی و ندانم کاری و نفوذ پذیری و ناکارآمدی در مدیریت کشور می شود. گفتمان لیبرال زده‌ای که با عملکرد خود در حوزه های مختلف بخصوص اقتصاد باعث نارضایتی عمومی و در نتیجه زمینه ساز جرأت و طمع دشمن آمریکایی و اسرائیلی در آغاز موج جدیدی از تحریم ها و تعرض‌ها شده است.
از اینروست که شهادت سردار جهاد علمی، محسن فخری زاده بار دیگر ضرورت حاکمیت گفتمان ولائی و جهادی را در نظام مدیریت کشور نشان می دهد.
نشانه گیری این شهدا توسط دشمن ، برای چندمین بار نشان داد دشمن همه ما و نظام مقدس ما، صهیونیسم و آمریکاست و این که چه کسانی از مدیران جهادی به عنوان مانع منافع شومشان باید از سرراه برداشته شوند.

زهی خیال باطل، این شهدا خود شاگرد مدرسه و مکتب ولایت و انقلاب اند و با شهادتشان نه تنها پایان نمی پذیرند، بلکه خود صاحب مکتب و الگوی هزاران جوان نخبه با انگیزه از نسل های بعد انقلاب در عرصه جهاد نظامی در راه محرومین جهان و جهاد علمی و جهاد سیاسی و فرهنگی خواهند شد. و ان‌شاءالله بزودی شاهد هزاران سلیمانی و فخری زاده در عرصه مدیریت کشور خواهیم بود.

وَلَا تَهِنُوا وَلَا تَحْزَنُوا وَأَنْتُمُ الْأَعْلَوْنَ إِنْ كُنْتُمْ مُؤْمِنِينَ ﴿آل عمران / 139﴾
و اگر مؤمنيد سستى مكنيد و غمگين مشويد كه شما برتريد.


مجمع تشکل‌های مردمی ولایتمدار و انقلابی فارس به نوبه خود ضمن ارجاع دادن اذهان جامعه به پیام مقام معظم رهبری مدظله‌العالی و عرض تبریک این شهادت به روح بلند آن دانشمند فرهیخته و عرض تسلیت به پیشگاه امام عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف و نایب برحقشان امام خامنه‌ای حفظه‌الله، خانواده محترمشان و جامعه علمی ایران اسلامی، از مسئولین کشور قصاص خون این شهید مظلوم و از دانشمندان و پژوهشگران ادامه راه آن شهید مجاهد را مطالبه می‌نماید!

و السلام علی من اتبع الهدی

Leave a Reply

Your email address will not be published.