به منظور تسریع در اجرای پروژه ها: شهردار لامِرد از پروژه‌های فعال شهری بازدید کرد

شهردار لامِرد به منظور سرعت بخشی و تسریع پروژه‌ها از پروژه های فعال در حال ساخت شهری شهرداری لامِرد بازدید کرد.

به گزارش ایران ریپورتس، در ادامه ی بازدیدهای دوره ای و به منظور بررسی روند اجرایی پروژه های شهری، عطااله جوکار شهردار لامِرد از پروژه های عمرانی، ترافیکی، زیباسازی و… شهرداری بازدید کردند.

اولین پروژه ای که مورد بازدید شهردار لامِرد قرار گرفت، پروژه ی تعریض پل های بلوار شهید نعیمی شهر لامِرد بودکه در این بازدید جوکار شهردار لامِرد ضمن تشکر از تلاش های صورت گرفته در این پروژه ی عمرانی _ ترافیکی که با پیشرفت ۲۰ درصدی در حال انجام می باشد خواستار تسریع و دقت در اجرای این پروژه مهم شدند.


پروژه ی عمرانی فاز اول ادامه مسیر بلوار معلّم دومین پروژه ای بود که مورد بازدید شهردار لامرد قرار گرفت، در بازدید از این پروژه روند عملیات اجرایی و پيشرفت فیزیکی مورد بررسی میدانی قرار گرفت و مقرر گردید این پروژه ی عمرانی _ ترافیکی با سرعت بیشتری عملیّات اجرایی آن انجام و موانع پیش روی آن در کمترین زمان رفع گردد.
سومین پروژه ای که مورد بازدید دکتر جوکار قرار گرفت پروژه ی اجرای پل تک دهانه ی رودخانه ی فصلی فاریابو بود.

دکتر جوکار در بازدید از این پروژه ی عمرانی که عملیّات اجرایی آن به تازگی توسط واحد عمران و موتوری شهرداری لامِرد شروع شده اظهار داشت: رودخانه ی فصلی فاریابو در مواقع بارندگی و در فصل زمستان باتوجه به نوع بارندگی های موسمی و زمستانی موجب طغیان و بروز مشکلات و خسارات به ساکنین محلات درطول مسیر خودمی شود که باتوجه به این موارد در دستور کار شهرداری لامِرد قرار گرفته و عملیّات اجرایی آن پس طی مراحل نقشه برداری، خاکبرداری و.. چند روزی است که آغاز شده که براساس برنامه ریزی های صورت گرفته درصورت عدم بروز مشکلات ناخواسته امیدواریم در آینده نزدیک شاهد بهره‌برداری از این پل تک دهانه ی بتنی ۸ متری بر روی این رودخانه باشیم.

عملیّات اجرایی زمین چمن مصنوعی واقع در محله ی بیت العباس شهر لامرد چهارمین پروژه ای بود که دکتر جوکار از آن بازدید کردند.

در این بازدید که در مراحل نقشه برداری، پیاده سازی و نقطه زنی آن انجام گرفته، مهندس عباسی مسوول واحد موتوری شهرداری لامِرد توضیحاتی از روند اجرایی این پروژه ارائه نمودند.

بازدید از پروژه های زیباسازی بلوارها، پارک ها، انجام زیرسازی و آسفالت دوربرگردان ها، ترمیم و لکه گیری کوچه ها و معابر سطح شهر و… نیز از دیگر پروژه هایی بود که در بازدید های دوره ای شهردار لامِرد مورد بازدید قرار گرفتند.

لازم به توضیح است؛ مهندس عباسی مسوول واحد موتوری شهرداری لامِرد در این بازدیدها دکتر جوکار شهردار لامرد را همراهی کرده و توضیحاتی درخصوص روند مراحل عملیّات اجرایی پروژه های مورد بازدید و درحال انجام ارائه نمودند.

💫خبرنگار/محمود صابری زاده

Leave a Reply

Your email address will not be published.