بررسی وضعیت پیشرفت فیزیکی طرح 720 واحدی نهضت ملی مسکن داراب

سحر خيزان کارشناس عالی دفتر مرکزی بنیاد مسکن به همراه شاه امیریان کارشناس عالی مسکن شهری بنیاد مسکن فارس در نشستی با حضور محمد رضا حسن زاده مدیر بنیاد مسکن داراب به بررسی وضعیت پیشرفت فیزیکی طرح 720 واحدی نهضت ملی مسکن داراب پرداختند.


به گزارش ایران ریپورتس، دراین نشست که با حضور ایرج نژاد کارشناس مسکن شهری بنیاد مسکن داراب برگزار شد آخرین وضعیت پیشرفت فیزیکی پروژه 720 واحدی طرح نهضت ملی مسکن داراب بررسی گردید و همچنین پیرامون مشکلات پروژه بحث و تبادل نظر شد.
محمد رضا حسن زاده مدیر بنیاد مسکن داراب در حاشیه این نشست با تشریح اقدامات انجام شده اظهار داشت : پروژه 720واحدی طرح نهضت ملی مسکن شهرستان داراب در زمینی به مساحت 17 هزار متر مربع با تعداد 720واحد و 174 قطعه به صورت 4 واحدی در حال ساخت ساخت می باشد.
حسن زاده با اشاره به تحولات به وجود آمده ناشی از توسعه روستایی در مناطق روستایی این شهرستان افزود: هر چند در سالهای گذشته حجم فعالیت های توسعه در مناطق روستایی بالا بوده است اما حجم محرومیت ها نیز در این مناطق بالا است و می طلبد تا در سال پشتیبانی تولید توسعه روستایی در این شهرستان شتاب بیشتری گیرد.
حسن زاده در ادامه از صدور اسناد تملکی با همکاري اداره ثبت اسناد و املاک به متراژ 29هکتار در این شهرستان خبر داد و گفت : ثبت نام و تایید نهایی2 هزار و 135 نفر از متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن و جرای دیوار چینی طبقه همکف و اول و اجرای سقف طبقه همکف واحد های پروژه 720واحدی طرح نهضت ملی مسکن از دیگر کارکردهای بنیاد مسکن در سالی که گذشت است .
وی جمع کل اعتبارات هزینه شده در سالی که گذشت را 142 میلیارد و 880 میلیون تومان دراین شهرستان اعلام کرد .
انتهای پیام

Leave a Reply

Your email address will not be published.