اهدا لوح تقدیر رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان فارس به فرمانده سپاه ناحیه احمد ابن موسی(ع) شیراز

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان فارس به فرمانده سپاه ناحیه احمد ابن موسی(ع) شیراز لوحی به منظور فعالیت های وی اهدا کرد.

مهندس ” حمید رضا ایزدی” رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس امروز پنجشنبه در مراسم تکریم از جناب سرهنگ مرتضی خسروانی فرمانده سپاه ناحیه احمد ابن موسی (ع) شیراز که با حضور سردار” یداله بوعلی” فرمانده سپاه فجر استان فارس وجمعی از فرماندهان بسیحی و سپاه استان برگزار شد،به دلیل مجموعه فعالیت ها ی ایشان و همکارانش در راستای تسریع و کمک به رفع و حل‌و فصل مشکلات صنعتی و تولیدی
در حوزه صنعت، معدن و تجارت از جمله انجام رزمایش کمک های مومنانه (بسته های معیشتی) فعالیت‌های،فرهنگی، ‌اقتصادی، تولید و توزیع‌ماسک و مواد ضد عفونی کننده و … با اهدا لوح تقدیر تشکر نمود.
مهندس ” ایزدی ” افزود: سرهنگ خسروانی از فرماندهان و مدیران شایسته سپاه در استان است که همواره خدمات ارزنده‌ای را در حوزه های مختلف فرهنگی اجتماعی و غیره ارائه دادند. 

وی با اشاره به اهمیت و جایگاه بسیج اصناف و سپاه فجر در توسعه و پیشرفت و تبیین شعار سال اظهار داشت:نقش بسیج در راستای حفظ نظام اسلامی و پاسداری از ارزش‌های اسلامی و انقلاب اسلامی ایران بسیار تأثیرگذار است لذا ضرورت دارد تا از این مهم بهره های لازم را برد.

Leave a Reply

Your email address will not be published.