اهدای ۵ دستگاه کولر گازی اسپیلت و ٢ دستگاه تلویزیون به مرکز خدمات جامع سلامت دولت آباد

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان فراشبند از اهدای پنج دستگاه کولر گازی اسپیلت و دو دستگاه تلویزیون به ارزش یک میلیارد و 300 میلیون ریال به مرکز خدمات جامع سلامت دولت آباد از سوی نیک اندیشان این منطقه خبر داد.

به گزارش ایران ریپورتس، دکتر «حسین شکاری» با بیان اینکه نیک اندیشان شهرستان تا کنون کمک های مطلوبی به حوزه سلامت شهرستان داشته اند، گفت: انتظار می رود اینگونه اقدامات خداپسندانه، حرکتی در راستای برداشته شدن گام های بلندتر برای کمک به درمان و مداوای بیماران نیازمند باشد.  

او با قدردانی از نیک اندیشان حوزه سلامت شهرستان، اظهار داشت: با همدلی و همیاری خیرین می توان گام های موثری در راستای پیشبرد اهداف حوزه سلامت و خدمت رسانی شایسته تر به مردم در این عرصه برداشت. 

  دکتر شکاری، فرسوده بودن و خرابی های زیاد سیستم های سرمایشی در مرکز خدمات جامع سلامت دولت آباد، با توجه به گرمای طاقت فرسای هوا در این منطقه، به یک معضل بزرگ تبدیل شده بود و زمینه نارضایتی بیماران و همراهان آنها را به دنبال داشته بود که با راه‌اندازی و نصب این تعداد سیستم سرمایشی، شاهد رضایتمندی مردم و کارکنان این مرکز و ارائه خدمات بهتر به مراجعان به این مرکز را در پی دارد. 

  سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان فراشبند، این تجهیزات اهدایی را شامل چهار دستگاه کولر گازی اسپیلت ۱۲هزار و یک دستگاه‌ کولر اسپیلت ۲۴ هزار و دو دستگاه تلویزیون 43 اینچ به ارزش یک میلیارد و 300 میلیون ریال عنوان کرد که از سوی نیک اندیشان روستای دولت آباد تامین و به مرکز خدمات جامع سلامت روستایی دولت آباد اهدا شد. 

  او ابراز امیدواری کرد: با نصب و راه اندازی این سیستم های سرمایشی، تحول چشمگیری در حوزه تاسیسات سرمایشی این مرکز با توجه به شدت و طول دوره گرما در این منطقه صورت خواهد گرفت و از طرفی با تقویت همدلی مردم در بخش سلامت، می توان شاهد افزایش مشارکت مردمی در تمام زمینه ها به خصوص توسعه زیر ساخت‌ها و تامین تجهیزات بهداشتی و درمانی باشیم.  

انتهای پیام/

Leave a Reply

Your email address will not be published.