انعقاد 49قرارداد با سرمایه گذاران در شهرک صنعتی خرامه/ اجراي طرح توسعه 300هكتاري در دستور كار شركت شهرك هاي صنعتي فارس

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس با اشاره استقبال سرمايه گذاران از سرمايه گذاري در شهرك صنعتي خرامه گفت:اين شهرك صنعتي با جهش استقبال سرمايه گذار در يك سال اخير مواجه شده به نحوي كه تاكنون 67قرارداد سرمايه گذاري در اين شهرك صنعتي منعقد شده است.

به گزارش ایران ریپورتس، احد فتوحي پس از بازديد از شهرك صنعتي خرامه در جلسه با فرماندار اين شهرستان گفت:هم اينك حدود 70درصد ظرفيت اراضي اين شهرك صنعتي واگذار يا در آستانه واگذاري است و به همين لحاظ نيز اجراي طرح توسعه 300هكتاري در دستور كار قرارگرفته است

وي با اشاره به فراهم بودن زیرساخت‌ها در شهرک صنعتی خرامه گفت: مشوق‌های مناسبی از جمله معافیت‌های مالیاتی 13ساله، پرداخت اقساطی هزینه حق انتفاع در 48ماه و کاهش درصد سهم نقدی پرداخت حق انتفاع به ميزان 10 از كل مبلغ، اعمال می‌شود تا انگیزه‌های بیشتری برای سرمایه‌گذاران در بخش صنعت ایجاد شود.

وی افزود: طرح‌های متعددی درزمینه‌ توسعه و تکمیل زیرساخت‌ها در این شهرک صنعتی،از محل اعتبارات شرکت شهرک‌های صنعتی فارس انجام و بستر‌های لازم در بخش زیرساختی برای جذب سرمایه‌گذاران فراهم‌ شده است.

فتوحي با بيان اينكه سايت استقرار اصناف مزاحم در اين شهرك صنعتي نيز طراحي و در مرحله واگذاري به متقاضيان است گفت:واگذاري زمين به اصناف بصورت فرآيند مزايده برگزارمي شود.

وي همچنين مهمترين مشكل در زمينه توسعه اين شهرك صنعتي را نياز به آب اعلام و خواستار اختصاص مجوز جهت صدور يك حلقه چاه آب شد.

شهرک صنعتی خرامه ۹۷ هکتار مساحت دارد .

Leave a Reply

Your email address will not be published.