انعقاد تفام‌نامه میان سازمان فضای مجازی سراج فارس ونظام روانشناسی

سازمان فضای مجازی سراج مرکز فارس و سازمان نظام روانشناسی و مشاوره استان تفاهم نامه همکاری منعقد کردند.

به گزارش ایران ریپورتس، سازمان فضای مجازی سراج مرکز فارس و سازمان نظام روانشناسی و مشاوره استان فارس تفاهم نامه همکاری با رویکرد ارتقای فرهنگ کاربری و سواد فضای مجازی مخاطبان و ذینفعان طرفین در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی را امضا کردند.

این تفاهم نامه با حضور علیرضا فیلی رئیس سازمان نظام روانشناسی استان فارس و عبدالرسول معتضدیان مسئول سازمان فضای مجازی سراج مرکز فارس و نادری دبیر قرارگاه تحول اجتماعی استان فارس به امضا طرفین رسید.

این تفاهم نامه شامل موارد ذیل است:

۱. برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌ها سمینارهای آموزشی برای ارتقا توانمندی‌های فعالان جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان فارس و مشاوران مراکز مشاوره و عموم ذینفعان سازمان نظام روانشناسی استفاده از ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل طرفین در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی به همراه ارتقا فرهنگ کاربری و سواد رسانه‌ای مشاوران خانواده‌ها و مراکز مشاوره در سطح استان فارس.

۲. توسعه فعالیت‌های پژوهشی و تحقیقاتی موضوعات مرتبط با نظام سلامت روان استان فارس ناشی از فضای مجازی با استفاده از طراحی و استقرار مدل مبتنی مدیریت دانش
۳. ارائه خدمات تولید و توزیع محتوای فاخر در سطح شبکه‌های اجتماعی طرفین ارتقا سطح سواد فضای مجازی و فرهنگ کاربری ذینفعان طرفین با استفاده از ظرفیت مؤسسات و گروه‌های مردمی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی.


۴. ارائه خدمات مشاوره ویژه مناطق محروم با استفاده از رصد و شناسایی شکل گرفته در جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی.

Leave a Reply

Your email address will not be published.