انتقاد فرماندار لامرد به مدیران ادارات: برخی مدیران با رسانه ها قهرند

خضری فرماندار لامرد گفت:
برخی مدیران با رسانه ها قهرند و باید عملکرد خود را به مردم گزارش دهند

به گزارش ایران ریپورتس، مهندس احمد خضری فرماندار شهرستان لامرد در جلسه شورای اداری این شهرستان که پیش ازظهر چهارشنبه در سالن شهید جنگاور برگزار شد، اظهار کرد: تمام سخنان و کلام مقام معظم رهبری نکته است و باید سخنان ایشان را سرلوحه کار خود قرار داد و به آن توجه کرد.

وی گفت: باید پیشرفت ها را رسانه ای کرد و تمامی کارهای انجام شده را به مردم گزارش داد زیرا مردم به عملکرد ما نمره می دهند و این را باید جدی گرفت.

وی ادامه داد: در سال گذشته بیش از ۲۰۰هزار مترمربع در شهرستان آسفالت شد، همچنین توسعه اماکن ورزشی را از چهار، پنج مجموعه در طی ده سال گذشته، میبینیم که در سال ۱۴۰۱ بیش از ۴۳زمین ورزشی ساخته و یا در حال ساخت است که باید این کارها را رسانه ای کرد.

فرماندار لامرد با طرح این سوال که بعنوان مثال جاده بریو ـــ اشکنان که قریب به ۲۰۰میلیارد تومان هزینه و به بهره برداری رسید این مهم را چقدر برای مردم تبیین کرده ایم و یا اینکه شما مدیران ادارات و نهادها بعنوان خواص جامعه از این پروژه بزرگ اطلاع دارید یا خیر، تصریح کرد: در سال گذشته بیش از ۳۰هزار مترمربع در روستاهای شهرستان لامرد آسفالت شد و یا اینکه روستایی که به طول ۱۴ کیلومتر بهسازی شد را چقدر رسانه ای کرده ایم ؟ و این است که خدمات صورت گرفته را باید برای مردم تشریح کرد.

وی، ضمن انتقاد شدید به بعضی از مدیران ادارات نسبت به رسانه ای نکردن کارهای صورت گرفته دولت اظهار کرد: برخی مدیران ما با رسانه ها قهرند، و اگر مدیری عملکردی داشته باشد و آن را برای مردم بیان و رسانه ای نکند با مدیری که عملکردی ندارد یکی است و هیچ فرقی نمی کند.

عالی ترین مقام اجرایی شهرستان لامرد گفت: هر مدیری که فعالیت و عملکرد خود را گزارش و رسانه ای نکند در ارزیابی فرمانداری تاثیر دارد و بدانید کارهای انجام شده بخشی از اموراتی است که مردم آن را لمس می کنند که باید در جامعه دیده شود.

مهندس خضری با بیان این موضوع که رسانه مکمل کار شما مدیران است و اگر نقدی هم باشد در راستای بهتر شدن کار شماست خاطرنشان کرد: باید در سال جدید امید را ایجاد کرد و با انعکاس فعالیت ها به مردم و جامعه امید داد.

او در ادمه با بیان این مطلب که در پایان سال۱۴۰۲ انتخابات مجلس را در پیش داریم اذعان کرد: مردم با حضور خود به رضایت مندی از نظام رأی خواهند داد، و این مردم در مواقع حساس پای نظام ایستاده اند.

وی افزود: شهرستان لامرد در سال گذشته در اطلس جرائم که از سوی نهادهای بالادستی ارائه می شود از ۳۶ شهرستان، شهرستان ۳۵ امی بوده که وضعیت سفید می باشد که می توان گفت از نظر شاخصی مطلوب هستیم.

مهندس خضری به ساز وکار اداری شهرستان اشاره کرد و گفت: مدیران ادارات و نهادهای دولتی در شهرستان باید مقید به حضور به موقع در اداره باشند زیرا انضباط کاری جزء وظایف مدیران است و مدیری که پس از ساعت اداری گوشی موبایل خود را خاموش کند با یک کارشناس اداره فرقی نمی کند، لذا باید مردم و ارباب رجوع را تکریم کرد.

وی، در پایان با تاکید بر رعایت الگوی مصرف آب و برق تصریح کرد: مردم شهرستان لامرد در سرانه آب و برق دو برابر نرمال کشور استفاده می کنند و از همه مردم می خواهیم نسبت به رعایت مصرف آب و برق کوشا باشند.

در جلسه شورای اداری لامرد، خبرنگاران تجلیل شدند؛

تجلیل فرماندار شهرستان از خبرنگاران در جلسه شورای؛

گفتنی است؛ در اولین جلسه شورای اداری امروز شهرستان لامرد که به ریاست مهندس خضری فرماندار برگزار شد، از خبرنگاران هفته نامه سبحان خبرگزاری های طبنا، صداوسیما، برنا، عکاس خبری پانا در بخش اشکنان و خبرنگار خبرگزاری مِهر آقایان: حاج عبدالرضا حسن زاده، جمشید غضنفری، سیدمهدی احمدی، سرکارخانم فاطمه زائری، سیدروح الله احمدی و محمود صابری زاده تقدیر شدند.
💫خبرنگار/محمودصابری زاده

Leave a Reply

Your email address will not be published.