اقدامات برای روان سازی اعطای تسهیلات مسکن روستایی در شهرستان ارسنجان

نشست شورای بانک‌ها در محل فرمانداری شهرستان ارسنجان به منظور جذب سریعتر تسهیلات مسکن روستایی و روان سازی اعطای این تشسهیلات برگزار شد.


به گزارش ایران ریپورتس، کاووس رضایی فرماندار ارسنجان در این نشست بر لزوم تسهیلگری بیشتر برای اعطای وام های مسکن روستایی تاکید کرد و ابراز داشت : پرداخت تسهیلات روستایی زمینه ساز رونق بیشتر و افزایش انگیزه ماندگاری روستاییان در این مناطق است.
فرماندار ارسنجان اضافه کرد : باید از همه ظرفیت های قانونی برای روان سازی اعطای تسهیلات در مناطق روستایی استفاده کرد ، بسیاری از مناطق روستایی استعدادهایی نهفته در توسعه مسکن روستایی دارد و ادامه ساخت و سازها دراین مناطق موجب کاهش مهاجرت ها می شود.
مدیر بنیاد مسکن شهرستان ارسنجان هم دراین نشست با تاکید بر اینکه سال جاری فرصت استفاده از قابلیت های تولید و توسعه در شهرستان ارسنجان فراهم شده است گفت: عزم همگانی برای توسعه همه جانبه این شهرستان در سال مهار تورم و رشد تولید شکل گرفته است.
عزت محمودی ، کارکردهای حوزه عمران روستایی در این شهرستان را تشریح کرد و گفت: تهیه و اجرای طرح هادی ، تملک و واگذاری زمین روستایی و صدور اسناد مالکیت روستایی و شهری زیر 25000 نفر جمعیت عمده فعالیت های این حوزه است ، در سالهای گذشته عملیات اجرای بهسازی روستاهای این شهرستان از محل اعتبارات استانی ،ملی انجام گردید.
مدیر بنیاد مسکن شهرستان ارسنجان در ادامه خاطر نشان کرد : در راستای اجرای ماده 4 قانون ساماندهی و حمایت از تولید و عرضه مسکن تعداد 96جلد سند روستایی و شهری صادر و تحویل متقاضیان گردید .
محمودی عملکرد حوزه حوزه مسکن شهری را هم تشریح کرد و گفت: تعداد متقاضیان ثبت نام شده در طرح نهضت ملی مسکن را 411 نفر اعلام کرد و گفت: پیگری تکمیل مسکن 16 واحدی مسکن مهر و پیگیری زمین طرح اقدام ملی 140 واحدی در ارسنجان از دیگر اقدامات در حوزه مسکن ملی است .
انتهای پیام

Leave a Reply

Your email address will not be published.