افتتاح و برخی کلنگ زنی ۲۳ هزار میلیارد ریال پروژه های راهداری فارس

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس گفت:۲۳ هزار و ۴۵۰ میلیارد ریال اعتبار صرف ۸۶ پروژه بخش راهداری فارس شده که برخی افتتاح و برخی کلنگ زنی خواهند شد.

به گزارش ایران ریپورتس، علیرضا راستار، چهارشنبه در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت یاد شهدا و امام شهدا و تبریک فرا رسیدن دهه مبارک فجر افزود: از این تعداد ۶۷ پروژه بخش راهداری با اعتباری بالغ بر۱۲ هزار و ۶۸۰ میلیارد ریال در دهه فجر افتتاح خواهد شد.

وی اظهار کرد: از ۶۷ پروژه آماده بهره برداری، ۳۲ پروژه با افزون بر ۹ هزار میلیارد ریال اعتبار شامل روکش آسفالت و انواع بهسازی و ایمن سازی راههای مواصلاتی و ۳۵ پروژه نیز نگهداری راههای روستایی استان می‌شود.

او ادامه داد: همچنین همزمان با دهه مبارک فجر عملیات اجرایی ۱۹ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۰ هزار و ۷۷۰ میلیارد ریال در استان آغاز خواهد شد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس گفت: از این تعداد پروژه نیز ۹ پروژه شامل پروژه‌های روکش و بهسازی راههای استان که عملیات اجرایی آنها با هفت هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال اعتبار آغاز خواهد شد.

راستیار افزود: از جمله این پروژه ها می توان به آغاز بهسازی و روکش آسفالت محورهای مواصلاتی شیراز – دشت ارژن، شیراز – کوار، کمربندی جوادیه، محور فسا – جهرم و محور شیراز – اصفهان اشاره کرد.

وی ادامه داد: ۱۰ پروژه نیز در حوزه ساخت و نگهدار راههای روستایی استان است که عملیات اجرایی آنها نیز با اعتباری بالغ ۲۷۰ میلیارد ریال در شهرستان های جهرم، شیراز، فسا، مرودشت، نی ریز و ارسنجان آغاز می شود.

او اظهار کرد: از نتایج افتتاح این پروژه می‌توان به توسعه کیفی و ارتقا و افزایش ایمنی و افزایش تردد و رفاه کاربران جاده‌ای اشاره کرد.

Leave a Reply

Your email address will not be published.