افتتاح نخستین پیست اسکیت استاندارد استان فارس در بوستان ۵۰ هکتاری مادر

مجموعه اسکیت بوستان ۵۰ هکتاری مادر با هزینه ای بالغ بر ۶/۵ میلیارد تومان شامل ۴۵۰۰ مترمربع پیست اسکیت و سکوی تماشاچیان با ظرفیت ۳۰۰ نفر با حضور اعضای شورای اسلامی شهر شیراز و مدیران شهری افتتاح شد.

به گزارش ایران ریپورتس، رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر شیراز در این آیین گفت: پروژه های فاخری در منطقه 5 شهرداری اجرا و یا در دست اجرا هستند که همگی منطقه 5 شهرداری را دستخوش تغییرات و در مسیر تحول قرار داده اند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شیراز، نواب قائدی تصریح کرد: نگاه یکسان شورای شهر شیراز و مدیریت شهری به همه نقاط شهر باعث شده است تا غبار محرومیت از برخی مناطق شهری زدوده شود.
وی با اشاره به تلاش برای تامین نیازهای مردم، بر رویکرد عدالت اجتماعی در شهر تاکید کرد و بیان داشت: اگر در بلوار شهید چمران جنوبی پیاده راه سلامت احداث شده است، به دنبال احداث پیاده راه سلامت در بلوار احمد بن موسی(ع) نیز هستیم که بخشی از آن در منطقه دو شهرداری در حال اجراست و بخشی در منطقه 5 شهرداری نیز به زودی اجرا خواهد شد.
قائدی با بیان اینکه امروز هزینه اجرای پروژه های عمرانی نسبت به گذشته چندین برابر شده است، خاطرنشان کرد: در شرایط فعلی اقتصادی،  مدیریت کردن، هنر، جسارت و شهامت می خواهد.
وی ادامه داد: تامین هزینه های مختلف نظیر راضی نگه داشتن پرسنل، جلب رضایت مردم و اجرای پروژه های متعدد عمرانی در این شرایط اقتصادی کار بسیار دشواری است که برای انجام آنها حتی باید از جان مایه گذاشت.
شهردار منطقه ۵ شیراز نیز در مراسم افتتاح مجموعه اسکیت بوستان مادر با اشاره به جزییات این پروژه گفت: اعتبار بهره برداری از این پیست را دو میلیارد و ۶٠٠ میلیون تومان بدون در نظر گرفتن هزینه تملک اعلام کرد.
فرود بذرافشان اضافه کرد: این پیست در راستای افزایش سرانه ورزشی شهروندان منطقه ۵ شیراز احداث شده است.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز نیز در این مراسم با بیان اینکه با افتتاح چنین پروژه‌هایی شاهد تحقق اهداف انسان محوری هستیم، افزود: این پیست یک پیست استاندارد است که تمامی پارامتر‌های فنی در آن رعایت شده است.
مجتبی زوربخش افزود: عملکرد این پیست فرا منطقه‌ای است و همه شهروندان می‌توانند از امکانات این پیست و امکانات جانبی آن استفاده کنند.

Leave a Reply

Your email address will not be published.