ارتباطی که پس از انتخابات باید بیشتر شود

نماینده مردم شریف شیراز و زرقان در مجلس یازدهم گفت : حضور در میان مردم شهر و بخش ها و روستاها و شنیدن درد دل های آنان منحصر به ایام انتخاباتی نیست.

به گزارش ایران ریپورتس98، ابراهیم عزیزی چهارشنبه و پنج شنبه هفته جاری با حضور در دهستان قره باغ در جنوبی ترین نقطه شیراز و دیدار با دهیاران و شوراهای بخش مرکزی ، این نوید را داد که حرف های پیش از انتخاباتش در جمع همین اهالی، صرفا شعار و تبلیغ انتخاباتی نبوده است.

عزیزی اظهار داشت : ارتباط با مرد به عنوان یک موضوع محوری همواره باید مد نظر مجلس یازدهم باشد چراکه همین اقشار ضعیف جامعه وارثان اصلی انقلاب هستند.

نماینده مردم شریف شیراز و زرقان در مجلس یازدهم گفت : دیدارهای مردمی در جنوب شهر شیراز و سایر شهرها و روستاها در حوزه انتخابی با مردم و نشستن بی تکلف و بی پیرایه در جمع ولی نعمتان اصلی انقلاب، یکی از تکالیفی است که انقلاب اسلامی به عهده ما گذاشته است .

وی گفت : این ارتباط صمیمانه و به دور از تشریفات معمول که هیچ سنخیتی با آرمان های بلند انقلاب ندارد از وظایف همه مسئولین در نظام اسلامی است.

نماینده مردم در مجلس یازدهم ادامه داد : کار نماینده و مسوول تنها سخنرانی نیست بلکه تلاش برای حل مشکلات مردم است لذا در این دیدارها ابتدا مشکلات مناطق توسط دهیاران، اعضای شورا و نمایندگان مردم مطرح و در مرحله بعد دسته بندی و اولویت بندی می شود

عزیزی خاطر نشان کرد : پیش بینی شده در گام بعد و دور دوم این دیدارها مدیران دستگاههای مربوطه در دهستان ها و مناطق محروم حضور یافته و از نزدیک مسائل و مشکلات را بررسی می کنند تا راه حلی برای مشکلات بیابند.

وی گفت: امید داریم با پشتکار و تعامل همه دستگاه ها و نمایندگان مردم در مجلس بتوانیم برای حل مشکلات مردم این ولی نعمتان انقلاب گام های موثری برداریم .

انتهای پیام/

Leave a Reply

Your email address will not be published.