آیین بزرگداشت روز خبرنگار با محور گفتگو برگزار می‌شود

پاسداشت روز خبرنگار طی آیین ویژه‌ای با حضور استاندار فارس و مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در قالب برنامه‌ای گفتگومحور برگزار می‌شود.

آیین بزرگداشت روز خبرنگار با محور گفتگو برگزار می‌شود

به گزارش ایران ریپورتس، معاون مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس گفت: آیین گرامیداشت روز خبرنگار از سوی استانداری فارس و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس به‌عنوان رویدادی ارزشمند برای اهالی قلم و رسانه در تاریخ ۲۶ مردادماه در تالار حافظ برگزار می‌شود.

غلامرضا خوش اقبال عنوان‌ کرد: با توجه به شرایط ویژه امسال و تقارن ماه عزاداری محرم با روز خبرنگار، برنامه ریزی شده است تا به صورت حضوری به دفاتر رسانه ها و اهالی خبر مراجعه کرده و از نزدیک مطالب چالشی، موارد و مشکلات آنها را از نزدیک بشنویم.

وی با اشاره به اینکه در کنار دیدار صمیمانه و گفتگومحور با اصحاب رسانه و خبرنگاران، برنامه گرامیداشت روز خبرنگار نیز با حضور محمد هادی ایمانیه، استاندار و حمیدرضا قانعی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد فارس ساعت ۱۸ روز ۲۶ مردادماه در تالار حافظ برگزار خواهد شد، افزود: از سویی بحث برگزاری کارگاه های تخصصی حوزه مطبوعات و رسانه در تمام استان فارس برنامه ریزی شده است و اجرا می شود.

انتهای پیام/

Leave a Reply

Your email address will not be published.