«هادی بستام» سرپرست انجمن روزنامه نگاران مسلمان فارس شد

طی حکمی از سوی دبیر کل انجمن روزنامه نگاران مسلمان، «هادی بستام» از فعالان رسانه ای استان فارس به عنوان سرپرست انجمن روزنامه نگاران مسلمان استان فارس منصوب شد.

به گزارش ایران ریپورتس، طی حکمی از سوی دبیر کل انجمن روزنامه نگاران مسلمان، «هادی بستام» از فعالان رسانه ای استان فارس به عنوان سرپرست انجمن روزنامه نگاران مسلمان استان فارس منصوب شد.

در این حکم که به امضای «سید نظام الدین موسوی»، دبیر کل انجمن روزنامه نگاران مسلمان رسیده است، خطاب به «هادی بستام» آمده است:

«نظر به تجربه و توانمندی های جناب عالی در حوزه رسانه، به عنوان سرپرست شعبه انجمن روزنامه نگاران مسلمان در استان فارس منصوب می شوید.»

در این حکم از سرپرست انجمن روزنامه نگاران فارس، تقویت هرچه بیشتر انجمن روزنامه نگاران مسلمان در جهت وحدت، همدلی و هم افزایی اصحاب رسانه خواسته شده است.

«هادی بستام»، مدیر مسئول و صاحب امتیاز ماهنامه آوای فارس است که مسئولیت بسیج رسانه شیراز و مدیر روابط عمومی دانشگاه فنی و حرفه ای استان فارس و کشور را کارنامه رسانه ای خود دارد.

لازم به ذکر است انجمن روزنامه نگاران مسلمان از سال 1376 با حضور چهره های مطرح رسانه ای کشور همچون حسین شریعتمداری، سید مرتضی نبوی، عباس سلیمی نوین، سید مهدی شجاعی و… شکل گرفت.

این انجمن با اساس قراردادن مبانی فکری و عقیدتی در چهارچوب موازین اسلامی با اهداف چون ایجاد وحدت و همدلی میان اصحاب رسانه، دستیابی به شیوه های نوین روزنامه نگاری منطبق بر ارزش های اسلام و انقلاب و… ایجاد شده است.

آموزش و تربیت روزنامه نگاران متعهد و توانمند در طراز انقلاب اسلامی، مقابله با جریان هایی که مخالف جهت غایت الهی حرکت می کنند، تلاش در جهت ممانعت از شکل گیری پایگاه دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی در سطح افکار عمومی و… از جمله راهبردهای کلان انجمن روزنامه نگاران مسلمان است.

خاطر نشان می شود، این انجمن در حال حاضر به دبیرکلی «سید نظام موسوی»، مدیر عامل سابق خبرگزاری فارس و نماینده فعلی تهران در مجلس شورای اسلامی مشغول فعالیت است.

Leave a Reply

Your email address will not be published.