تیراندازی به خودروی کلانتری شیراز درپی اختلاف خانوادگی

معاون اجتماعي استان از دستگیری عاملان تيراندازي به سمت خودروي گشت كلانتري 21 كوي زهرا شهرستان شيراز خبر داد.

به گزارش ایران ریپورتس98، سرهنگ “كاووس محمدي” گفت: شب گذشته از طريق مركز فوريت‌هاي پليسي 110 خبري مبني بر وقوع يك فقره اختلاف خانوادگي در يكي از محله هاي شيراز به واحد گشت اعلام و سريعا ماموران به محل مورد نظر اعزام شدند.

وي با بيان اينكه به محض ورود واحد گشت در آن محل، 2 نفر كه در آن مكان كمين زده بودند با مشاهده ماموران اقدام به تيراندازي كردند، گفت: در اين حادثه يكي از كاركنان گشت كلانتري”21 كوي زهرا” پس از اصابت ساچمه به بدنش مجروح و راهي بيمارستان شد که به دنبال آن ضاربان سريعا از صحنه متواري شدند.

سرهنگ محمدي با اشاره به اينكه دستگيري عاملان اصلي تيراندازي به صورت ويژه در دستور كار ماموران قرار گرفت، تصریح کرد: ماموران انتظامي شهرستان شيراز با اقدامات فني و تخصصي موفق شدند كمتر از 3 ساعت مخفيگاه آنها را شناسايي کنند.

اين مقام انتظامي عنوان داشت: با حضور ماموران در محل مورد نظر ، متهمان که غافلگیر شده بودند به سمت آنان تيراندازي کردند ؛ در این درگیری ، فرد ضارب مجروح و پس از دستگيري به بيمارستان منتقل شد.

معاون اجتماعي پليس فارس با اشاره به اينكه در اين ماموريت ديگر همدست ضارب نيز دستگير شد، گفت: متهمان پس از تشكيل پرونده تحويل مراجع قضائي شدند.

سرهنگ محمدي با بيان اينكه در بازرسي از مخفيگاه متهمان يك قبضه اسلحه شكاري و تعدادي مهمات مربوطه نيز كشف شد، خاطر نشان كرد: پلیس در راستاي تامين امنيت و آسايش شهروندان، اجازه جولان و عرض اندام به هنجار شكنان نخواهد داد و برابر قانون به شدت با آنان برخورد مي‌كند.

گفتني است، پس از انتقال مامور پليس به بيمارستان و اقدامات اوليه پزشكي، وضعيتش مطلوب است.

انتهای پیام/

Leave a Reply

Your email address will not be published.