برگ برنده اصلاح طلبان در ۱۴۰۰ از نگاه معین

وزیر دولت اصلاحات می‌گوید: اگر تهدید خارجی یا موفقیت مهمی در سیاست خارجی رخ دهد و باعث حضور حداکثری مردم در انتخابات شود این حضور به نفع اصلاح‌طلبان خواهد بود.

به گزارش ایران ریپورتس، مصطفی معین، چهره سیاسی اصلاح طلب و وزیر دولت اصلاحات این روزها که انتقادات به سیدمحمد خاتمی بیش از گذشته شده، اعلام می کند که  نقش لیدری خاتمی همچنان پررنگ است و محوریت و محبوبیت او نزد اصلاح طلبانی که قصد خدمت به جامعه را بدون چشم داشتی از قدرت و رانت های آن دارند مانند گذشته وجود دارد.

او در عین حال برخلاف برخی چهره ها انتخاب بایدن در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را بر نتیجه انتخابات ۱۴۰۰ بی تاثیر می داند و می گوید: نسبت دادن موفقیت یا عدم موفقیت یک جریان سیاسی داخلی به انتخاب بایدن یا ترامپ می تواند یک انگ سیاسی و اجتماعی برای تضعیف آن جریان باشد هرچند مدیران و احزاب توانمند یک کشور می توانند از فرصت ها یا تهدیدهای ایجاد شده به دلیل تحولات داخلی یک ابرقدرت به نفع منافع ملی کشورشان بهره گیری مناسب کنند.

معین از سویی تاکید می کند اگر تهدید خارجی یا موفقیت مهمی در سیاست خارجی رخ دهد و باعث حضور حداکثری مردم در عرصه سیاسی کشور شود. حضور بیشتر مردم در انتخابات به نفع اصلاح‌طلبان خواهد بود.

انتهای پیام/

Leave a Reply

Your email address will not be published.