مهمترین اخبار نقل و انتقالات فوتبال اروپا| هفته سوم خرداد

با مهمترین اخبار نقل و انتقالات فوتبال اروپا در هفته سوم خرداد همراه با ایران ریپورتس باشید.

تاتنهام به دنبال جذب دو ستاره‌ی انگلیسی برای تقویت خط حمله

باشگاه تاتنهام قصد دارد برای تقویت خط حمله خود تامی آبراهام را از رم و ابریچی ازه از کریستال پالاس را جذب کند.

گزارش‌ها حاکی از آن است که دنیل لوی مدیر تیم تاتنهام اولین تماس‌ها را برای جذب تامی آبراهام با تیم رم داشته است و آن‌ها در حال بررسی انتقال این مهاجم هستند. آبراهام هدفی قابل دسترس تر نسبت به ایوان تونی که توسط برنتفورد ۷۰ میلیون یورو قیمت خورده است.

دیگر هدف تاتنهام، ابرچی ازه وینگر کریستال پالاس است. ازه که در لیست نهایی تیم ملی انگلیس برای جام ملت‌های اروپا ۲۰۲۴ حضور دارد، بند فسخ ۶۰ میلیون پوندی در قرارداد خود دارد. منچستر یونایتد نیز خواهان جذب این وینگر ۲۵ ساله است.

توافق شفاهی بایر لورکوزن با ستاره خط هافبک خیرونا

الکس گارسیا، هافبک اسپانیایی خیرونا، در آستانه پیوستن به شاگردان ژابی آلونسو قرار دارد.

بایر لورکوزن، مبلغ ۱۸ میلیون یورو برای این هافبک اسپانیایی پرداخت خواهد کرد. این بازیکن، در کنار گرانیت ژاکا، رابرت آندریش و پالاسیوس، عمق بالاتری به کمربند میانی لورکوزن خواهد داد.

وینگر فرانسوی کریستال پالاس همچنان هدف اول چلسی

باشگاه چلسی برای تقویت خط حمله‌ی خود به دنبال جذب مایکل اولیسه وینگر فرانسوی کریستال پالاس است و این بازیکن هدف اول آبی‌ها خواهد بود.

وینگر ۲۲ ساله که فصل گذشته با کریستال پالاس تمدید کرد، بندی برای آزادسازی در قرارداد خود ندارد و چلسی باید با پیشنهادی مناسب کریستال پالاس را راضی به انجام این انتقال کند. اگر چلسی قبل از المپیک پاریس، اولیسه را به خدمت بگیرد، ممکن است همانند انزو فرناندز از او نیز بخواهند که به این مسابقات نرود.

ستاره جوان آربی لایپزیش یک فصل دیگر می‌ماند

بنجامین ششکو در نهایت تصمیم گرفت حداقل یک فصل دیگر در آربی لایپزیش بماند.

بنجامین ششکو تصمیم گرفته است تا حداقل یک فصل دیگر در آربی لایپزیش بماند. او می‌خواهد قرارداد جدیدی با مدیران لایپزیش به امضا برساند.

تصمیمی که بنجامین شسکو گرفت، مشابه با تصمیمی است که ارلینگ هالند در زمان بازی در بروسیا دورتموند گرفته بود. ظاهرا این مهاجم جوان تصمیم دارد راه ستاره نروژی فوتبال جهان را در پیش بگیرد و باید دید آیا می‌تواند مثل او موفق عمل کند یا خیر؟

حالا تیم‌های انگلیسی بایستی به سراغ دیگر گزینه‌های خود بروند. احتمالا دارد با منتفی شدن خرید شسکو، گزینه‌هایی مثل ویکتور اوسیمن و ایوان تونی یک بار دیگر نامشان پررنگ شود.

ستاره‌های بایرن مونیخ در لیست فروش باشگاه

طبق آخرین اخبار منتشرشده از باشگاه بایرن مونیخ، دلیخت و کیمیش کاندیدای فروش در این پنجره نقل و انتقالاتی هستند‌.

در خط دفاعی، دایو اوپامکانو، که اشتباهات مرگباری را در این سال‌ها مرتکب شده است، با اعتماد ونسان کمپانی روبه‌رو شده است و در عوض، مدافع جوان هلندی، ماتیاس دلیخت، کاندیدای فروش در باشگاه قلمداد می‌شود. این تصمیم، به علت مصدومیت‌های پرشمار او در ۲ سال اخیر بود که باعث شد حدود ۲۵ بازی را برای هلند و بایرن از دست بدهد. دیگر علت در تصمیم به فروش او، اصلاح ساختار حقوقی باشگاه است. در باشگاه معتقدند ماتیاس دلیخت، به نسبت حقوق ۱۵ میلیونی خود عملکرد مناسبی ارائه نمی‌کند. جاناتان تاه، کاپیتان و مدافع ملی‌پوش بایر لورکوزن اصلی‌ترین جایگزین ماتیاس دلیخت بوده، و مذاکرات ابتدایی میان این ۲ باشگاه هم به خوبی در جریان است.

در کمربند خط میانی هم ژائو پالینیا، هافبک دفاعی تنومند فولام، به جایگزینی کیمیش نزدیک‌تر می‌شود. این هافبک ملی‌پوش آلمانی هم بعد از رقابت‌های یورو باید تصمیم نهایی خود را اعلام کند. از آن جایی که قرارداد یاشوا کیمیش تنها ۱ سال دیگر اعتبار دارد، او محکوم به تمدید، یا ترک باشگاه خود است. در صورت خروج کیمیش، از منچستر سیتی و بارسلونا به عنوان جدی‌ترین مشتریان او یاد می‌شود.

اتلتیکو مادرید برای خرید مهاجم اوکراینی خیرونا اقدام کرد

اتلتیکو مادرید برای خرید آرتم دووبیک پیشنهاد رسمی ارائه کرد.

آرتم دووبیک، مهاجم ۲۶ ساله اهل اوکراین، در فصل گذشته و در ۳۹ بازی، با ثبت ۲۴ گل، بالاتر از سورولوث و بلینگهام، آقای گل لالیگا شده بود و عملکردی درخشان از خود ثبت کرد. اتلتیکو در اسپانیا، و چندین باشگاه در انگلستان برای او پا پیش گذاشته بودند اما دووبیک، شخصا ماندن در اسپانیا را به هر انتقال خارجی ترجیح می‌دهد.

طبق نشریه آ اس، اولین پیشنهاد اتلتی‌ها با رقم ۲۵ میلیونی ارسال شد که این پیشنهاد توسط باشگاه کاتالانی، به سرعت رد شد. دووبیک بند فسخ ۴۰ میلیونی دارد اما خیرونا حاضر است با کمی تخفیف، پای میز معامله بنشیند و پیشنهادات زیر ۳۵ میلیون را رد خواهد کرد.

رقمی که در روزهای اخیر، از درون باشگاه اتلتیکو مادرید به گوش می‌خورد، پیشنهاد ۳۰ میلیونی به علاوه چند بازیکن قرضی به خیرونا است. اتلتیکو مادرید حاضر است ۳۰ میلیون یورو به همراه یک یا دو بازیکن خود را به صورت قرضی به باشگاه کاتالانی پیشنهاد دهد. باشگاه خیرونا هم تلاش می‌کند ۲ بازیکن از اتلتیکو، یعنی ریکلمه و اومورودیون را در این معامله بگنجاند.

میلان به دنبال جذب مدافع راست لهستانی آستون ویلا

باشگاه آث میلان برای تقویت خط دفاعی و پست دفاع راست به دنبال جذب متی کش از آستون ویلا است.

در حال حاضر ارزش این مدافع ۲۶ ساله بیش از ۲۰ میلیون یورو تخمین زده می‌شود. همچنین امرسون رویال که گزینه‌ی دیگر میلان برای تقویت دفاع راست می‌باشد، ۲۵ میلیون یورو برای روسونری هزینه خواهد داشت‌.

میلان در آستانه پرداخت بند آزادسازی مهاجم بولونیا

میلان قصد دارد در روزهای آینده قدم‌های نهایی برای خرید جاشوا زیرکزی را بردارد.

میلان آماده است تا بند آزادسازی 40 میلیون یورویی جاشوا زیرکزی را بپردازد. روسونری قصد دارد هرچه سریع‌تر این مبلغ را به باشگاه بولونیا بپردازد تا در رقابت برای خرید این بازیکن پیروز شود. زیرکزی در لیست خرید یوونتوس هم قرار دارد و تیاگو موتا می‌خواهد این مهاجم هلندی را با خود به شهر تورین ببرد. باید دید در نهایت کدام باشگاه موفق به خرید این پدیده جوان خواهد شد.

برنامه گسترده بایرن مونیخ برای فصل نقل و انتقالات تابستانی

مطابق خبر نشریه کیکر آلمان با توجه به مشکلات فصل گذشته باشگاه بایرن مونیخ برنامه این تیم در نقل و انتقالات مشخص شده است:

۱) پست دفاع راست: حفظ ساشا بوی – جوزیپ استانیشیچ
فروش نصیر مزروعی

۲) دفاع وسط: خرید جاناتان تاه
فروش ماتیاس دلیخت

۳) دفاع چپ: اولویت تمدید قرارداد با آلفونسو دیویس
اگر این بازیکن قرارداد خود را تمدید نکرد گزینه خرید تئو هرناندز از میلان در دستور کار خواهد بود

۴) هافبک دفاعی: خرید ژائو پالینیا و سپردن نقش جدی تر از فصل قبل به پاولوویچ
فروش احتمالی یاشوا کیمیش و لئون گورتسکا

۵) خط حمله: خرید ژاوی سیمونز و سپردن نقش بیشتر به ماتیس تل و برایان ساراگوسا

فروش احتمالی کینگزلی کومان و سرژ گنبری

هافبک خلاق رئال سوسیداد در رادار بارسلونا

میکل مرینو، هافبک خلاق اسپانیایی رئال سوسیداد مورد توجه باشگاه بارسلونا قرار گرفته است.

فونسکا سرمربی میلان شد

Leave a Reply

Your email address will not be published.