آموزش و نظارت؛ پلکان پیشرفت و شکوفایی فرهنگ و هنر

خوش‌اقبال آموزش و نظارت برپایه دانش و پژوهش را زمینه‌ساز پیشرفت، بالندگی و شکوفایی فرهنگ و هنر خواند و افزود: باید در سه گام آسیب‌شناسی، آموزش و نظارت بر پایه دانش و پژوهش، به راهبردهای کوتاه‌مدت و درازمدت اندیشید که ما را به پیشرفت، بالندگی و شکوفایی برساند. این راهبردها بایستی هم‌هنگام و با هم‌اندیشی، همراهی و همکاری باشند.

 به گزارش ایران ریپورتس، غلامرضا خوش‌اقبال، معاون امور فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس در نشست با هیأت مدیره انجمن صنفی کانون‌های آگهی و تبلیغات با اشاره به افزایش سرعت زمان، آن را زمینه دور شدن از هنر فاخری دانست که شوربختانه به فرزندان ما رسیده است و گفت: اگر دیرتر از این بجنبیم، آسیب‌های ناگواری را باید برای آینده پیش‌بینی کنیم؛ پس باید دست در دست هم، با هم‌دلی و همراهی، از گذار کشور را به سلامت بگذرانیم.
خوش‌اقبال آموزش و نظارت برپایه دانش و پژوهش را زمینه‌ساز پیشرفت، بالندگی و شکوفایی فرهنگ و هنر خواند و افزود: باید در سه گام آسیب‌شناسی، آموزش و نظارت بر پایه دانش و پژوهش، به راهبردهای کوتاه‌مدت و درازمدت اندیشید که ما را به پیشرفت، بالندگی و شکوفایی برساند. این راهبردها بایستی هم‌هنگام و با هم‌اندیشی، همراهی و همکاری باشند.
سید شهاب میرباقری، مدیرگروه امور رسانه، لیلا نماینده، کارشناس کانون‌های آگهی و تبلیغات، عزیز عاملی، علیرضا قائدیان، آقای قنبری، حسن علیزاده عطایی، خانم زارع و مسلم فقیه، اعضای هیأت مدیرت انجمن کانون‌های آگهی و تبلیغات فارس نیز صدور آسان مجوزها را یکی از آسیب‌ها دانستند و خواستار توجه به چارچوب‌های قانونی و آموزش‌های قانون و دانش تبلیغات، پیش از صدور مجوز برای درخواست‌کنندگان شدند تا کسانی که مجور می‌گیرند در آینده دچار گرفتاری‌های برآمده از ناآگاهی نشوند. آنان همچنین بر لزوم توجه به قانون‌مداری و بهره‌گیری دستگاه‌ها و سازمان‌های دولتی، خصوصی و مردم‌نهاد برای تبلیغات دانش‌محور که از سوی کانون‌های آگهی و تبلیغات ارائه می‌شود، تأکید کردند.
گفتنی است این نشست در راستای آسیب‌شناسی گرفتاری‌های پیش روی کانون‌های آگهی و تبلیغات در تالار گفتگوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با حضور هیأت مدیره کانون‌های آگهی و تبلیغات برگزار شد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *