کرونایی‌ها و فوتی‌های آن در فارس روی نوار صعودی| 17 اردیبهشت

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز از شناسایی ۷۵ مورد جدید ابتلا به کرونا ویروس در استان فارس خبر داد.

شناسایی ۷۵ مورد جدید ابتلا به کروناویروس در استان فارس/ فوت ۴ تن بر اثر ابتلا به کرونا در استان طی ۲۴ ساعت گذشته

به گزارش ایران ریپورتس98، عبدالرسول همتی  اظهار داشت: از دو هزار و ۵۵۹ نمونه ارسالی به آزمایشگاه های تخصصی کووید۱۹ استان، ۷۵ مورد مثبت شناسایی شده که با افزوده شدن این موارد جدید، آمار کنونی استان فارس به سه هزار و ۹۲۱ نفر رسیده است.

وی افزود: متاسفانه چهار نفر از هم استانی ها در ۲۴ ساعت گذشته به دلیل ابتلا به کروناویروس جان خود را از دست دادند که با این چهار مورد جدید، تاکنون آمار موارد فوتی به دلیل ابتلا به کرونا ویروس در فارس به ۹۵ نفر رسیده است.

معاون بهداشت دانشگاه ۹۵ مورد فوتی استان بر اثر ابتلا به کروناویروس از شروع تاکنون را ۵۸ مورد مربوط به شیراز؛ ۱۰ مورد مرودشت؛ ۳ مورد آباده؛ ۲ مورد اقلید؛ رستم، کازرون، داراب، پاسارگاد، زرقان، ارسنجان، سروستان، نی ریز و بیضا هر کدام یک نفر عنوان کرد و مابقی جانباختگان را نیز مربوط به دیگر دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی استان اعلام کرد.

همتی همچنین آمار بهبودیافتگان بیمارستانی و ایزوله خانگی استان را نیز سه هزار و ۴۱۵ نفر اعلام کرد.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز از مردم خواست تا برای پیشگیری از ابتلا به بیماری کووید۱۹ و قطع زنجیره های انتقال این بیماری، در خانه ماندن، رعایت بهداشت فردی و فاصله مناسب در روابط اجتماعی را جدی بگیرند.

انتهای پیام/

Leave a Reply

Your email address will not be published.