پیش‌فروش بلیت سفرهای نوروزی در فارس آغاز شد

معاون اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس از آغاز طرح پیش فروش بلیت سفرهای نوروزی خبر داد.

پیش‌فروش بلیت سفرهای نوروزی در فارس آغاز شد

به گزارش ایران ریپورتس، علی یزدانی با اعلام این خبر اظهار داشت: بر اساس برنامه ریزی انجام شده طرح پیش فروش غیرحضوری بلیت های مسافرتی از اول اسفندماه (اینترنتی) و به صورت حضوری و غیرحضوری از دهم اسفند ماه با رعایت سقف 50 درصدی ظرفیت سرویس دهی شرکتهای حمل و نقل مسافر استان انجام می پذیرد.

وی بیان کرد: روان سازی و سرعت بخشی در ارائه خدمات متناسب با شأن مردم عزیز از جمله اهداف همیشگی متولیان و دست اندرکاران بخش حمل و نقل جاده ای مسافر استان فارس بوده است.

یزدانی با تأکید بر اهمیت اجرای شیوه نامه بهداشتی مقابله و پیشگیری از مسافران می توانند در صورت داشتن هر گونه پیشنهادات و شکایات مراتب را از طریق سامانه های متمرکز 141 به ثبت رسانند.

وی در خصوص شرایط استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی مسافر تشریح کرد: در حال حاضر افرادی که کارت واکسن دارند و علائم بصری بیماری ندارند، امکان تهیه بلیت و انجام سفر با ناوگان حمل و نقل عمومی مسافری جاده ای را دارند.

بر اساس این گزارش امکان فروش اینترنتی در مرحله اول تا 50درصد ظرفیت و در صورت افزایش تقاضا برای خرید بلیت در طرح نوروزی تا سقف 80درصد ظرفیت ناوگان وجود دارد تا بدین ترتیب رعایت پروتکل های بهداشتی نیز انجام شودو این طبق شیوه نامه های مقابله با کرونا است.

شایان ذکر است اطلاعات فوق بر اساس مصوبات فعلی ستاد کروناست و در صورت ابلاغ مصوبات جدید، ارجحیت با آخرین دستورالعمل است.

انتهای پیام/

Leave a Reply

Your email address will not be published.