پیام تبریک ابراهیم عزیزی به مناسبت روز ارتش

ابراهیم عزیزی  منتخب مردم شریف شیراز و زرقان در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در پیامی روز ارتش را تبریک گفت.

به گزارش ایران ریپورتس98، متن این پیام بدین شرح است:::

امروز ارتش یکی از مردمی ترین نهاد های کشور است

( فرمانده معظم کل قوا )  ۲۹ فروردین ماه یاد آور حماسه آفرینی ها واقتدار ارتشیان دلیر جمهوری اسلامی است ،که با هوشیاری معجزگون معمار کبیر انقلاب اسلامی در اذهان جاودانه ماند .

یقینا حضور با صلابت ارتشیان غیور از همان روزهای نخستین پیروزی انقلاب اسلامی و نیز در دوران دفاع مقدس بر هیچکس پوشیده نیست و همگان خود را مدیون ایثارگری های فرماندهان و افسران انقلابی و همه دلاوران ارتشی میدانیم .

اینک ارتش جمهوری اسلامی ایران، پر افتخار و جان بر کف در حفظ کیان ایران اسلامی در همه رده های خوش درخشیده ، نه فقط در عرصه سخت، بلکه در خدمت به مردم  نیز پیشتاز بوده و طی سالهای اخیر با افتخار در هر حوزه ای که انقلاب اسلامی و مردم عزیزمان نیاز داشته اند  حضور پر رنگ و موثر داشته  و خالصانه و جهاد گونه خدمت کرده است .

اینجانب ضمن گرامیداشت نام و یاد شهدای عزیز و سلحشور ارتش جمهوری اسلامی به ویژه شهدای عزیز ارتش در استان فارس این روز را به همه دلاوران ارتش از جمله فرماندهان ، افسران و سربازان سلحشور این نهاد انقلابی تبریک گفته و از خداوند بزرگ درخشش عزیزانمان را در ارتش جمهوری اسلامی ایران خواستارم .

امید آنکه با پیروی از فرامین فرمانده معظم کل قوا، و وحدت  نیروهای مسلح کشور عزیزمان  در پیشبرد اهداف عالیه انقلاب اسلامی موید به تاییدات امام عصر( عج) ارواحنا فداه باشید .

این روز بر همه شما عزیزان مبارک.  والسلام 

ابراهیم عزیزی  منتخب مردم شریف شیراز و زرقان در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی

انتهای پیام/

Leave a Reply

Your email address will not be published.