نشست رسیدگی به مسائل و مشکلات شهر صدرا برگزار شد

با حضور نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر و برخی مسئولین شهرستان و استانی، نشست رسیدگی به مسائل و مشکلات شهر صدرا برگزار شد.

به گزارش ایران ریپورتس98، در ادامه جلسات دوره‌ای فرمانداری شیراز پیرامون بررسی مسائل و مشکلات مناطق و محلات مختلف شهرستان،با حضور نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر و برخی مسئولین شهرستان و استانی، نشست رسیدگی به مسائل و مشکلات شهر صدرا برگزار شد.

 در این نشست پروژه‌های در دست اقدام‌ شهر صدرا که پیشتر توسط دولت سرمایه گذاری شده و در آینده نزدیک به بهره برداری خواهد رسید و نیز برنامه‌های آتی که قرار است از این پس در شهرصدرا اجرا شوند توسط مدیرعامل شرکت توسعه و عمران صدرا تشریح شد.

مهمترین مباحث مطرح شده در جلسه امروز فرماندار شیراز با نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مدیران شهرستان و استان در محل شرکت توسعه و عمران صدرا عبارت بودند از:  تاکید بر ضرورت سرمایه گذاری موقوفه در پروژه‌های خدماتی صدرا ، احداث کتابخانه ، احداث ساختمان های پلیس انتظامی ، تکمیل پروژه فاضلاب شرق و غرب صدرا ، احداث و توسعه فضاهای آموزشی ، و انتظارات از نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی جهت پیگیری در مرکز از قبیل:  پیگیری در تامین قیر مورد نیاز بهسازی و آسفالت معابر و محورهای مواصلاتی صدرا ، پیگیری در اخذ دستورات مربوط به موقوفه از تهران .

در پایان مقرر شد شورای راهبردی مشکلات صدرا با حضور فرماندار، نمایندگان مردم در مجلس، مسئولین صدرا و مدیران دستگاه‌های ذیربط ماهانه تشکیل جلسه داده و به مسائل و مشکلات شهر صدرا به صورت برنامه‌ریزی شده و مدون تا حصول نتیجه مطلوب رسیدگی نماید.

Leave a Reply

Your email address will not be published.