نبود آب آشامیدنی مناسب، مشکل ۶۰ درصد مردم نیریز و استهبان است

فرهاد طهماسبی گفت: مشکل آب شرب از مهمترین دغدغه‌های اصلی مردم منطقه ماست، نبود آب آشامیدنی مناسب حدود ۶۰ درصد مردم منطقه ما را درگیر خود کرده است.

به گزارش ایران ریپورتس، فرهاد طهماسبی؛ نماینده مردم نیریز و استهبان در مجلس شورای اسلامی گفت: مشکل معیشت، گرانی، بالا بودن نرخ ارز و خودرو و کالاهای اساسی که کل کشور را درگیر خود کرده است  از جمله مشکلات حوزه انتخابیه ما نیز است.
وی افزود: مشکل آب شرب از مهمترین دغدغه‌های اصلی مردم منطقه ماست، نبود آب آشامیدنی مناسب حدود ۶۰ درصد مردم منطقه ما را درگیر خود کرده است .
این نماینده مجلس اشتغال را بیشترین و عمده ترین دغدغه مردم دانست و افزود: مباحث معلمان حق التدریسی آموزش و پرورش، کارگران روزمزد شهرداری نیز از دیگر مسائل مورد پیگیری ما در حوزه انتخابیه خودمان است.
نماینده مردم نیریز و استهبان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: خشکسالی، کمبود آب و نهاده های کشاورزی سبب شده تا کشاورزان ما دچار مشکل شوند، به دلیل رانت ایجاد شده در واردات و توزیع نهاده های کشاورزی و برخی سودجویی ها، این نهاده‌ها در گمرک ها مانده و برخی افراد حاضر به ترخیص نیستند که این موضوع را نیز به طور جدی پیگیری خواهیم کرد.

Leave a Reply

Your email address will not be published.